همزمان با گرامیداشت روز ملی  مهندس؛

"مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان از جامعه مهندسین استان تقدیر کرد"

همزمان با گرامیداشت روز ملی مهندس، جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن کردستان در راستای گسترش تعاملات بانک و سازمان نظام مهندسی ساختمان با رئیس و هیئت مدیره این سازمان دیدار و از جامعه مهندسین استان تقدیر کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب بانک مسکن ضمن تبریک روز مهندس و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: بدون شک عظمت و بزرگی هر تمدن را از آثار معماری و مهندسی به جا مانده از آن تمدن می توان مشاهده کرد و این خود نشان از اهمیت بسیار زیاد نقش مهندسان در معرفی تمدن ها می باشد.
سلیمی با ابراز خرسندی از ارائه خدمات مالی و بانکی بانک مسکن به اعضای سازمان نظام مهندسی استان افزود: در این مدت بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی تعاملات و همکاریهای بسیار ارزنده ای داشته است و این دلیل بر ارتباط بسیار قوی و مستحکم این دو سازمان با هم دارد که امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه و گسترش این همکاریها و با ارائه خدمات بانکی ارزنده تر ، شاهد حضور بیش از پیش مهندسین عضو سازمان در شعب بانک مسکن باشیم.
در ادامه این دیدار محمودی رئیس سازمان نظام مهندسی استان ضمن تقدیر از حضور مدیران بانک مسکن در روز مهندس ابراز داشت: سازمان نظام مهندسی و اعضای آن همواره خدمات ویژه ای را از بانک مسکن دریافت کرده اند و لازم است از آقای شاهمرادی رئیس شعبه آبیدر سنندج و کارکنان این شعبه در جهت ایجاد تعامل بسیار سازنده با اعضای سازمان، قدردانی نمایم.
در پایان این دیدار مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با اهدای هدایایی به رئیس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ، از جامعه مهندسین استان در روز مهندس تقدیر بعمل آورد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000