معرفی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه خدمات فرودگاهی

سلسله نشست‌های هم‌اندیشی شرکت کارآفرینی بانک مسکن به منظور معرفی فرصت‌های کارآفرینی برای استارت‌ آپ‌ها در حوزه خدمات فرودگاهی برگزارشد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، به دنبال برگزاری سه نشست هم اندیشی با موضوعات «بازآفرینی شهری»، «حمل‌ و نقل کانتینری» و «آینده فناوری‌های مالی در حوزه دیجیتال» که به معرفی فرصت‌های کارآفرینی در حوزه‌های مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی و نیز خدمات بانکداری به عنوان سه حیطه اصلی فعالیت این شرکت در زمینه حمایت از استارت‌ آپ‌ها اختصاص داشت، چهارمین نشست از این سلسله جلسات هم‌اندیشی درباره معرفی فرصت‌های کسب‌ و کار استارت‌ آپی در حوزه خدمات فرودگاهی روز گذشته با حضور علاقه‌مندان و صاحبان ایده برگزار شد.

از محورهای اصلی این هم اندیشی که به آنها پرداخته شد، ایده های کسب و کارهای نوین بر پایه فناوری‌های جدید در زمینه افزایش راحتی و امنیت مسافران، تسریع خدمت رسانی به مسافران، بهبود تجربه و حس مسافران از حضور در فرودگاه و افزایش وفاداری آنها، تسهیل رفت و آمد و دسترسی به پارکینگ برای مسافران و نیز افزایش امنیت توشه مسافران در طول سفر بود.

از دیگر مباحث ارائه شده در این جلسه بهره‌گیری از شیوه های نوین بازاریابی سفر و فروش بلیت به عنوان یک بازار مناسب برای فعالیت استارت‌ آپ‌ها بود. همچنین برخی از راهکارهای نوین ارتباط با مسافران و همراهان آنها از زمان خرید بلیت تا بعد از اتمام سفر که در سال‌های اخیر در دنیا مورد استفاده قرار گرفته، معرفی و به عنوان یک فرصت کسب و کار بکر در ایران تشریح شد.

در این نشست که به همت شرکت کارآفرینی بانک مسکن و با همکاری مشترک میان گروه مالی بانک مسکن، مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد، سید محمدرضا فاضل زاده، معاون مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سینا مختاری کارشناس دفتر توسعه و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی و فرزاد نوروزی فرد کارآفرین خدمات فرودگاهی به سخنرانی پرداختند.

به گزارش هیبنا، شرکت کارآفرینی بانک مسکن در سال جاری با هدف جذب و پرورش ایده‌های نوین در حوزه‌های تخصصی فعالیت بانک مسکن شامل مسکن و ساختمان، راه و شهرسازی و خدمات بانکداری و پرداخت تشکیل شد. صاحبان ایده می‌توانند به منظور برخورداری از حمایت‌های این شرکت به منظور شتاب دهی به فرآیند شکل‌گیری یک کسب‌ و کار «فناوری‌پایه» از ایده اولیه، طرح خود را در چارچوب نظری و ساختارمند به این شرکت ارائه کنند تا در صورت پذیرفته شدن، از خدمات این شرکت تا تبدیل شدن به یک استارت‌ آپ و رسیدن به مرحله کسب درآمد از ایده اولیه برخوردار شوند.

صاحبان ایده و استارت‌ آپ‌های علاقمند به شرکت در این سلسله نشست‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت شرکت کارآفرینی بانک مسکن به نشانی https://evand.com در جریان جزییات و زمان برگزاری جلسات آتی قرار بگیرند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000