جذب ایده های جوانان برای بکارگیری در حوزه فرودگاهی

نشست کارآفرینی با محوریت استارتاپ های خدمات فرودگاهی با حضور شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و بانک مسکن به عنوان شتاب دهنده برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امید امین زاده مدیر کل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هدف از برگزاری این نشست جذب ایده های جوانان و صاحبان اندیشه برای بکارگیری در حوزه فرودگاهی بود تا بتوانیم محرک توسعه استارت آپ ها و کسب و کارهای نو در این حوزه مهم حمل و نقل باشیم و در همین راستا با مراکز شتاب دهنده استارت آپ ها وارد همکاری شدیم تا با ایجاد یک ساز و کار توسط شتاب دهنده ها، ایده های مطرح شده به خدمات مورد نیاز تبدیل شوند و ما به عنوان متقاضی خدمات با حمایت از صاحبان ایده از خدمات آن ها در فرودگاه استفاده خواهیم کرد.
امین زاده افزود : در این نشست همچنین خدمات مورد نیاز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت تا با توجه به نیازهای موجود، ایده های لازم برای ارائه شود.
همچنین سید محمدرضا فاضل زاده معاون مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : در این نشست پتانسیل های موجود در بخش های مختلف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعم از منطقه آزاد، لاجستیک و فرودگاه برای بکارگیری در حوزه استارت آپ ها، استارت آپ های عمومی که در سطح جهان خدمات فرودگاهی ارائه می کنند و خدمات ارائه شده توسط استارت آپ ها و اپلیکیشن ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت : در ادامه نشست در خصوص موقعیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سه منظر هوانوردی، جاده ای، ریلی و بندر خشک بحث شد و فرآیند ارائه خدمات به مسافر و ایده های استارت آپی که می توان در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به کار بست تشریح شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000