نشست بانک مسکن با انجمن صنفی انبوه سازان استان یزد

تمرکز منابع خرد و کلان انبوه سازان در بانک مسکن باعث افزایش قدرت پرداخت تسهیلات بانک شده و نهایتا انبوه سازان نیز از این وضعیت منتفع می شوند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رضا ده بزرگی معاون مدیریت بانک مسکن استان یزد، در دیدار با دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان با بیان این مطلب انتظار بانک از انبوه سازان را تعامل و ماندگاری حسابهای آنان نزد بانک مسکن در دوره های مختلف رونق و رکود عنوان کرد.

وی گفت: همچنانکه در دوران رونق بخش مسکن، انبوه سازان با دریافت تسهیلات و مساعدت های بانک مسکن به گسترش فعالیت های خود پرداخته و ارتباط نسبتا مناسبی با بانک دارند ، انتظار می رود این ارتباط را همچنان حفظ و مستحکم کنند و مراودات مالی و پولی خود را همواره در بانک مسکن متمرکز کنند.

ده بزرگی پیگیری جهت ایجاد ارتباط مالی بین مشاغل مختلف درگیر در حوزه ساختمان و مسکن را یکی از راهکارهای مناسب رونق دهی به کسب و کار در این بخش دانست و تشکیل حلقه های ارتباطی در این راستا با محوریت بانک مسکن و انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان را یکی از راهکارهای تحریک رونق در بخش مسکن عنوان نمود.

دبیر انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان یزد نیز ضمن قدردانی از حمایت بانک مسکن از سازندگان واحدهای مسکونی، گفت: انعقاد تفاهم نامه میان بانک و انبوه سازان می تواند بسیار تسهیل کننده در جریان پرداخت تسهیلات و رونق در بخش مسکن باشد.

سعید ساعی شاهی عملکرد بانک مسکن در دوران گذشته از قبیل دوران رکود را منطقی عنوان کرد و دلیل پایداری و جایگاه مستحکم آن را همین رفتار منطقی در عبور از بحران هایی همچون بحران های پرداخت سود نامتعارف و رکود در بخش مسکن عنوان کرد.

وی همچنین یکی از عوامل تسهیل در زمینه ساخت و عرضه مسکن را تعامل تمام دستگاه های اجرائی مرتبط با بخش مسکن در استان دانست.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000