با حضور صاحبان سهام و اعضای هیأت مدیره؛

مجمع سالانه گروه سرمایه گذاری مسکن فردا تشکیل می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۶ فردا برگزار می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 96 روز چهارشنبه (16 اسفند) ساعت 10 صبح با حضور سهامداران شرکت در محل مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار می شود.

گزارش فعالیت یک ساله هیات مدیره برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال مالی منتهی به 96 برای حاضران قرائت خواهد شد. برای این نشست 8 دستور کار تعریف شده است؛ نخست استماع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در دستور کار مجمع قرار دارد.

تصویب ترازنامه و صورت حساب سود و زیان سال مالی منتهی به پایان 1396، اخذ تصمیم در مورد تقسیم سود سهام، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سامل مالی بعد، انتخاب روزنامه کثیر الانتشار برای درج آگهی های شرکت و انتخاب اعضای مدیره و تصمیم گیری در خصوص تعیین پاداش و حق حضور اعضای هیأت مدیره و سایر موضوعات به صلاحدید مجمع عمومی عادی از دستورهای کارهای نشست فرداست.

بر پایه این گزارش پیش از این مجامع عمومی سالیانه شرکت‌های‌ سرمایه گذاری تابعه گروه به منظور بررسی عملکرد سال مالی این شرکت‌ها برگزار شده بود که اعضای هیأت مدیره برخی شرکت ها به شرح زیر تعیین شدند.

در نشست مجمع عمومی «شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان» ترکیب هیات رئیسه مجمع شامل محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی انتخاب شدند.

همچنین در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال که با حضور سهامدارن برگزار شد، محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول و میر احمد مصطفایی به عنوان ناظر دوم و علیرضا مخصوصی به عنوان منشی نیز انتخاب شدند.

همچنین مجمع «سرمایه گذاری مسکن شمال شرق» با مشارکت بیش از 85 درصد از سهامداران برگزار شد که هیأت رئیسه مجمع متشکل از آقایان حسین شفقی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و امیرحسین توکل زاده به عنوان منشی تعیین شدند.

مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با نماد «ثالوند» هم با مشارکت بیش از 86 درصد سهامداران شرکت، با حضور هیأت رئیسه مجمع شامل اسماعیل عطایی مقدم به عنوان رئیس، محمدمهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، میر احمد مصطفایی میلانی به عنوان ناظر دوم و ابوالفضل محمودی به عنوان منشی تشکیل شد.

در ادامه برگزاری مجامع عمومی عادی سالیان شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری پردیس نیز برگزار شد که ترکیب هیأت رئیسه مجمع متشکل از محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمد مهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و سید شمس الدین شاهنگیان به عنوان منشی بودند.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از بزرگ‌ترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازی در کشور است. فعالیت‌های شرکت در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزادراه، خطوط انتقال آب و آماده‌سازی زمین متمرکز شده است.

از ابتدای تاسیس تا کنون عملیات اجرایی حدود 65 هزار واحد مسکونی در قالب حدود 390 پروژه آغاز شده که بالغ بر 53 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است. همچنین عملیات اجرایی 87 پروژه تجاری، اداری و خدماتی نیز آغاز شده است که از این میزان، 67 پروژه با زیربنای کل حدود 347 هزار متر مربع تکمیل و به مشتریان تحویل شده است.

گروه سرمایه‌گذاری مسکن دارای 18 شرکت زیر مجموعه است که در 28 استان و 36 شهر کشور، گسترده شده‌اند. شرکت در سال 82 با نماد «ثمسکن» وارد بورس تهران شد و طی چند سال اخیر، سهام 6 زیر مجموعه شرکت نیز در بازار سرمایه ایران پذیرفته شده‌اند. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت 5500 میلیارد ریال است و «شرکت گروه مالی بانک مسکن» سهام‌دار اصلی شرکت به شمار می‌آید.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000