با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

۳۵۰۰ واحد مسکن مهر در خوزستان افتتاح شد

سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان خوزستان افتتاح شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خوزستان، از این تعداد واحد مسکن مهر ، 105 واحد در قالب خود مالک و سه هزار و 395 واحد مسکن مهر دولتی است. این تعداد واحد مسکن مهر در شهرهای امیدیه، اهواز، بندرامام، ماهشهر، بهبهان، شوش و شوشتر هستند.
در ادامه این سفر، شورای مسکن با حضور قائم مقام وزیر و استاندار خوزستان در شهرستان ماهشهر برگزار شد. مدیر شعب بانک استان خوزستان در نشست شورای مسکن با حضور مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با ارائه گزارشی کامل از پروژه های مسکن مهر در استان خوزستان و شهرستان ماهشهر اظهار کرد: تاکنون تعداد 6 هزار و 200 واحد در شهرهای ماهشهر، بندرامام خمینی و شهید چمران فروش اقساطی شده است و برای تداوم روند فروش اقساطی کردن نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی داریم.
علی اصغر نادری افزود: از آنجایی که اغلب واحدهای در حال ساخت مسکن مهر در استان خوزستان مربوط به تعاونی های مسکن هستند، انتظار داریم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان پیگیری بیشتری در این خصوص داشته باشند تا واحدهای مسکن مهر به سرعت تعیین تکلیف شوند؛ ضمن اینکه بانک مسکن نیز آمادگی دارد وفق مقررات و دستورالعمل های موجود، هر گونه همکاری برای تسریع در این امر را داشته باشد.
وی همچنین در خصوص محاسبه سود دوران مشارکت نیز عنوان کرد: محاسبه سود دوران مشارکت با نرخ یارانه ای برای واحدهای با متراژ میانگین زیربنا تا سقف 120 متر برای استان خوزستان در حال انجام است و سود دوران مشارکت آن دسته از پروژه های مسکن مهر که بخشی از سهم الشرکه را در سال 88 و بخش دیگر را در سال 1389 به بعد دریافت کرده اند، مطابق دستور العمل های مربوطه مورد محاسبه قرار می گیرد.
مدیر شعب استان خوزستان بیان کرد: تاکنون در استان خوزستان بالغ بر هفت هزار واحد مسکن مهر بر اساس معرفی نامه های صادره از مراجع ذی صلاح استانی، مشمول دریافت تسهیلات متمم 30 به 40 میلیون تومان شده اند که با توجه به فروش اقساطی تعداد اندکی از این واحد (139 واحد)، انتظار داریم، با عنایت به تاکیدات مقامات عالی کشور به منظور تعیین تکلیف هر چه سریع تر واحدهای مسکن مهر ، مراجع مربوطه همکاری بیشتری در این زمینه به منظور تعیین تکلیف واحدها و فروش اقساطی کردن آنها با بانک مسکن داشته باشند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000