همزمان با ایام پایانی سال انجام شد

پاسخگویی مدیران بانک به بیش از ۶۰۰ تماس مردمی

همزمان با ایام پایانی سال مدیران ارشد بانک مسکن در طرح پاسخگویی نوروزی به بیش از ۶۰۰ تماس مردمی پاسخ دادند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ادامه طرح ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مردم و پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردم، یوسفی رییس اداره کل سازمان وروش ها و همچنین حیدری رییس اداره کل اعتبارات و تامین مالی طی حضور 4 ساعته در مرکز ارتباطات مردمی اقدام پاسخگویی به 600 تماس تلفنی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، یوسفی رییس اداره کل سازمان و روش ها ضمن استقبال از طرح پاسخگویی مستقیم به سوالات مردمی اظهار کرد لازمه ادامه ی حیات و بقای هر سازمانی در گرو ارتباط با مردم است .

وی افزود: برای تدوین سیاست های و برنامه های سازمان، همواره ضمن در نظر گرفتن اسناد بالادستی ، برخی از ملاحظات مردم هم در نظر می گیریم و سعی می کنیم در خلال پاسخگویی به سوالات مردم از انتقادات و پیشنهادات مردم هم استفاده کرده به طوری که بسیاری از سیاست های تسهیل گر بانک در سال جاری و سال های گذشته نظیر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، طرح زوجین صندوق پس انداز مسکن یکم و ...از درخواست های مردمی حادث و به شعب بانک ابلاغ شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه یکی از خطوط اصلی کسب و کار بانکداری توسعه ای است و الزامات قانونی خود را دارد از سیاست های تسهیل گر بافت فرسوده به عنوان یکی از برنامه های اصلی در سال 97 نام برد .

وی افزود: بانک مسکن در راستای ایفای نقش توسعه ای قرار است در این حوزه به جدیت ورود کند و تمهیداتی اندیشیده است و با توجه به اینکه صنعت ساختمان حداقل 13 درصد از کل درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است از سیاست های تسهیل گر بافت فرسوده می توان برای تقویت وکمک به بخش مسکن و همچنین رونق اقتصادی استفاده کرد.

یوسفی رییس اداره کل سازمان و روش ها افزایش سقف تسهیلات جعاله، استفاده از تسهیلات بدون سپرده همزمان با حساب صندوق پس انداز مسکن و جوانان، افزایش تسهیلات خرید از محل اوراق ممتاز و همچنین کاهش نرخ سود تسهیلات از محل اوراق در مناطق بافت فرسوده را از مهم ترین اقدامات این اداره در سال 96 دانست.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن به دنبال نقش آفرینی از طریق احیای بافت فرسوده شهری است از انجام مکاتبات این بانک با بانک مرکزی در خصوص افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات از 12 سال به 15 سال در مناطق بافت فرسوده خبر داد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000