بانک مسکن اعلام کرد:

لیست شعب کشیک استان تهران در ایام نوروز۹۷

در راستای اجرای طرح« دولت تعطیل نیست» شعب کشیک استان تهران در روزشنبه چهارم فروردین ماه ۱۳۹۷ آماده ارایه خدمات بانکی به هموطنان عزیز می باشند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن سال نو و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان لیست شعب کشیک خود را در روز شنبه مورخ چهارم فروردین ماه سال 1397 اعلام کرد.

بر اساس این گزارش شعب کشیک بانک مسکن در استان تهران در روز شنبه مورخ چهارم فروردین ماه 1397 از ساعت 9 الی 12 آماده فعالیت می باشندبه ترتیبی که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 25 شعبه در سراسر استان تهران آماده ارایه خدمت به همه هموطنان عزیز می باشند.

اسامی این شعب در شهر تهران به این ترتیب است: هشت شعبه در منطقه شرق تهران شامل شعب میرداماد،شهدا، نارمک، سیزده آبان، فلکه دوم تهرانپارس، تجریش، شهید قندی، امام خمینی پردیس و هشت شعبه در منطقه مرکز تهران شامل شعب طالقانی، مرکزی شهرری، میدان ولیعصر، فارابی، شهرک شریعتی، مرکزی ورامین، مرکزی قرچک،پاکدشت و همچنین هشت شعبه در منطقه غرب تهران شامل شعب توحید، سعادت آباد، آیت الله کاشانی، شهران، ابوذر فلاح، طالقانی شهریار، مرکزی اسلامشهر، شهرک گلستان رباط کریم می و یک شعبه هم شامل شعبه مستقل مرکزی تهران در میدان امام خمینی نیز در روز شنبه چهارم فرودین ماه از ساعت 9 الی 12 نیز آماده ارایه خدمت به مردم عزیز می باشند.

لازم به ذکر است آدرس و شماره تلفن تمامی شعب بانک مسکن از طریق سایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir موجود می باشد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000