در راستای ایجاد تعاملات بانکی و مالی اتاق با بانک مسکن

رئیس اتاق بازرگانی سنندج با مدیر شعب بانک مسکن کردستان دیدار و گفتگو کرد

در راستای گسترش همکاری ها و ایجاد تعاملات بانکی و مالی، سیدکمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی با جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن، در این نشست جلال الدین سلیمی با تقدیر از حضور رئیس اتاق بازرگانی در بانک مسکن گفت: با توجه به تعاملات بسیار سازنده بانک با اتاق بازرگانی و حضور فعالان عرصه صنعت ساختمان در اتاق ، امیدواریم بتوانیم بعنوان یک بانک توسعه ای با همکاری اتاق بازرگانی زمینه رشد و رونق صنعت ساختمان و کسب و کار فعالان این عرصه را فراهم سازیم.
سلیمی به بازآفرینی شهری و اولویت های اصلی برنامه های توسعه ای بانک مسکن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برای جذب سرمایه گذار در پروژه های اقتصادی استان می بایست با ایجاد انگیزه و مشوق های مالی همچون معافیت مالیاتی و بیمه و تسهیل در بروکراسی های اداری ، به کارا نمودن بخش دولتی و مشارکت فعال بخش خصوصی در فرآیند سرمایه گذاری در استان کمک کرد .
در ادامه این نشست سید کمال حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بانک مسکن گفت: با توجه به فعالیت ها و حضور بسیار ارزشمند بانک مسکن در توسعه صنعت ساختمان استان کردستان امیدواریم بتوانیم با حضور مستمر بانک در جلسات اتاق زمینه همکاری بیشتر فعالان اقتصادی و اتاق را بانک فراهم نماییم.
حسینی در پایان این نشست خواستار برگزاری جلسات بعدی در جهت ایجاد تعاملات مالی و بانکی اتاق با بانک مسکن شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000