دیدار مدیر شعب استان با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان

به منظور تعامل بیشتر مسوولان بانک مسکن استان سمنان با دکتر خلیلی خواه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان دیدار کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار محسن بابایی مدیر بانک مسکن استان سمنان ضمن تبریک سال نو با اشاره به شعار سال گفت: بحث حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه ای در ثبات رونق اقتصادی، معیشت و دغدغه اشتغال در کشور دارد و این نامگذاری که با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است راهکاری برای افزایش تولید ملی و ایجاد فرصت های شغلی جدید خواهد بود.

مدیر بانک مسکن استان سمنان در ادامه مطالب خود اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان تنها بانک تخصصی و دولتی در بخش مسکن هم راستا با اهداف دولت در راستای توسعه و رونق بخش تولید و کاهش بیکاری فعالیت می کند. به همین منظور با ارائه گزارشی از اهداف تعیین شده برای این بانک در سال جدید، آمادگی خود را برای همکاری با اداره کل اقتصاد و دارایی و تمامی سازمان ها در راستای تغییر نگرش جامعه برای تحقق شعار سال و اهداف تعیین شده دولت اعلام کرد.

دکتر خلیلی خواه مدیر کل سازمان اقتصاد و دارایی استان سمنان ضمن تشکر از توجه مدیر شعب بانک مسکن به بهبود شرایط اقتصادی استان، گزارشی از عملکرد دستگاه های مرتبط ارائه کرد و در سال جدید همکاری بیشتر بانک ها با دستگاه های دولتی را خواستار شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000