نشست مشترک مدیر شعب کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل راه و شهرسازی استان

نشست مشترک مدیرشعب استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل راه و شهرسازی استان به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مهدی آل وردی مدیر شعب استان در این نشست با تاکید بر لزوم تعامل میان بانک و راه و شهرسازی این تعامل را برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر در حوزه مسکن ضروری عنوان کرد.

آل وردی درخصوص برخی از پروژه های مسکن مهر که تسهیلات بانک بر روی آنها به طور کامل پرداخت شده است اما به هر دلیلی از سوی راه و شهرسازی برای فروش اقساطی معرفی نشده‌اند افزود: گذر زمان مانده بدهی متقاضی مسکن مهر را به شدت افزایش می‌دهد به حدی که ممکن است در بسیاری از موارد از توان متقاضی برای بازپرداخت بدهی خارج شود.

مدیر شعب استان در همین راستا با ذکر پروژه های بلاتکلیف مسکن مهر استان، خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر این پروژه ها از سوی راه و شهرسازی شد.

در ادامه این نشست علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان با ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در حوزه مسکن مهر به مشکلات آب، برق و گاز پروژه ها اشاره کرد قول مساعد داد که در سریع‌ترین زمان ممکن جلسات تخصصی به ویژه با شرکت های خدمات رسان برای حل پروژه های معطل مانده برگزار کند و نتایج جلسات را به اطلاع بانک نیز برساند.

قابل ذکر است؛ بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر طرح 99 ساله با مشارکت بانک مسکن در استان احداث شده که حدود 2400 واحد از آنها به دلیل عدم معرفی از سوی مسکن و شهرسازی تعیین تکلیف نشده اند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000