حق‌شناس مطرح کرد؛

وزارت تعاون مسئول رفع مشکلات مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۱/۲۸
تا کنون ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به مرحله نازک کاری رسیده‌ و حدود ۸ هزار واحد امسال به اتمام خواهد رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجواد حق‌شناس معاون مسکن شهری و مسکن ‌مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر درباره آخرین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در مجموع ۳۴۸ هزار واحد مسکونی در تعهد بنیاد مسکن بوده است که از این میزان، حدود ۷ هزار واحد در نیمه کار با بانک تسویه حساب کردند و این رقم از رقم کلی کسر شد و به میزان ۳۴۱ هزار واحد کاهش یافت.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ادامه داد: از این تعداد، واحدهایی زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و فاقد متقاضی و همچنین واحدهایی که مشکلاتی را در زمینه متولیان که شامل تعاونی ها می شدند، داشتند نیز که رقمی در حدود ۱۲ هزار واحد بود نیز کسر شد.

وی افزود: از حدود ۱۲ هزار واحد کسر شده دارای مشکلات عدیده ذکر شده ۴ هزار واحد متعلق به تعاونی ها بودند و ۸ هزار واحد نیز واحدهای فاقد متقاضی و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی اعلام شدند که از کل میزان ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر کسر شدند.

حق شناس تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تعاونی‌ها اجازه ورود قانونی ندارد و وزارت تعاون باید در این مورد پاسخگویی داشته باشد.

این مقام مسئول همچنین گفت: در حال حاضر با کسر واحدهای دارای مشکل، ۳۲۰ هزار واحد به مرحله نازک کاری رسیده‌اند و حدود ۸ هزار واحد از کار باقی مانده است که در سال ۹۷ به اتمام خواهند رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000