امروز در همایش تجاری بانکی ایران-اروپا بررسی می­شود

آینده رابطه بانکی با اروپا

آینده رابطه مالی و اقتصادی بین ایران و کشورهای اروپایی، امروز با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشور و هیات ­های خارجی در ششمین همایش تجاری بانکی ایران-اروپا بررسی می شود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا، چالش در مبادلات بانکی بین صنعتگران و تجار ایرانی با شرکای اروپایی در این دوره، یکی از مباحث مهم در مسیر رشد اقتصادی و جذب سرمایه ­های خارجی محسوب می­شود.

به رغم گشایش­ های محسوس و امیدوارکننده در روابط اقتصادی با شرکای خارجی در دوره بعد از برجام اما برخی گلوگاه­ ها هنوز به طور کامل مرتفع نشده است.

در همایشی که امروز تحت عنوان ششمین همایش دو روزه تجاری - بانکی ایران و اروپا با حضور مقامات ارشد بانکی و اقتصادی کشور در هتل اسپیناس پالاس برگزار شروع شده،‌ قرار است این موضوع به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسول ارش دولتی بیش از میلیاردها دلار پروژه سرمایه ­گذاری خارجی در حوزه راه و حمل و نقل برون شهری در کشور، یکی از سخنرانان همایش امروز است.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، رئیس انجمن بانکداران ایران در اروپا، معاون بین­الملل بانک مرکزی، سفیر آلمان در ایران، رئیس کل بیمه مرکزی و چند مدیر شرکت ­های اروپایی، از جمله سخنران این همایش دو روزه هستند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می­ شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000