نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک های دولتی

نشست دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک های دولتی به میزبانی مدیریت شعب استان خراسان رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این نشست که با حضور مدیر شعب استان، معاون اداری پشتیبانی مدیریت، معاون حوزه حراست ، مسؤولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر وظایف ما در این خصوص باید پررنگ تر باشد. وی افزود: در قرآن کریم و سخنان ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار تأکید شده است و این فریضه مانند نماز بر همگان واجب است.

خطیب زاده ادامه داد: ما باید در وظایف کاری خود به این امر مهم توجه ویژه داشته باشیم و آداب آن را رعایت کنیم و امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام بدنه سازمان و خدمات رسانی به مشتریان وجود داشته باشد و برخوردی که کارکنان بانک با مشتریان انجام می دهند نوعی امر به معروف و نهی از منکر است که باید همه کارکنان تلاش کنند در این امر الگو باشند.

مدیر شعب استان در ادامه سخنان خود به برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری زیارت عاشورا به صورت هفتگی، خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا (ع) همزمان با ایام شهادت حضرت رضا (ع) ، راه اندازی هیأت مذهبی و خیریه بنت شهید سیده رقیه (س) در راستای خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین ، برگزاری جشن تکلیف جهت فرزندان همکاران و ... اشاره کرد.

خطیب زاده با اشاره به اینکه رسالت مهم بانک مسکن خانه دار نمودن مردم است تصریح کرد: تأمین مسکن مردم بزرگترین کار خیری است که کارکنان بانک مسکن انجام می دهند و بزرگترین نعمت ما مشتریان هستند که منشأ خیر و برکتند.

مدیر شعب استان در این نشست اشاره ای نیز به برخی از خدمات بانک مسکن کرد.

در ادامه این جلسه ، باغبان یکی از مسوولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هدف از برگزاری جلسات دبیران امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد ارتباط تنگاتنگ و متقابل بین ستاد و دبیران امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی دانست و افزود: این جلسات در سال 97 با قوت و شدت بیشتری و بسیار منظم و مدون برگزار خواهد شد که یکی از مزایای مهم این نشست ها انتقال تجربیات است.

باغبان ادامه داد: در فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو موضوع انجام کار معروف و امر به کار معروف و نهی از منکر دارای اولویت است و آنچه در آیات قرآن و سخنان ائمه اطهار (ع) به آن اشاره شده است امر کردن به انجام معروف و تذکر لسانی است.

در ادامه این نشست دبیران امر به معروف و نهی از منکر بانک ها به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000