تقدیر از پذیرندگان برتر پایانه فروشگاهی بانک مسکن استان مازندران

طی مراسمی از پذیرندگان برتر پایانه فروشگاهی بانک مسکن استان مازندران، در جشنواره ی عیدانه ناواکو تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، با هدف تشویق و ترغیب پذیرندگان به استفاده از پایانه های فروشگاهی بانک و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک در جشنواره عیدانه ناواکو ، کارشناس بازاریابی با همراهی رییس شعبه مرکزی و شیخ فضل الله نوری آمل و کارشناس شرکت ناواکو دفتر مازندران از مشتری و پذیرنده فعال و برتر پایانه فروشگاهی ، آقای امید خاکپور و محمدرضا سلطانی به ترتیب دارندگان مشاور املاک و نمایشگاه اتومبیل با اهداء سکه تمام بهار آزادی تقدیر کردند.

بهنام رضایی کارشناس ناواکو دفتر مازندران، اظهار کرد: تقدیر و تشویق پذیرندگان فعال پایانه های فروشگاهی با هدف برقراری تعامل و ارتباط مؤثر با مشتریان واستمرار همکاری و وفادارسازی آنان برای استفاده بیشتر ازپایانه های فروشگاهی صورت گرفته است .
رضایی ادامه داد: در این جشنواره که به مدت چهار ماه از ابتدای بهمن 96 تا پایان اردیبهشت 97 برگزار می‌شود، پذیرندگان دستگاه‌های کارت خوان بانک مسکن به ازای هر پنج تراکنش خرید در هر روز یک امتیاز و همچنین به ازای هر تراکنش خرید با مبلغ حداقل 200 هزار تومان یک امتیاز دیگر را کسب می‌کنند.
کارشناس دفتر ناواکو مازندران تصریح نمود: قرعه‌کشی این جشنواره به صورت هفتگی برگزار شده و هر دو هفته به 5 نفر از پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌ خوان بانک مسکن، سکه تمام بهار آزادی تعلق می‌گیرد. همچنین به 3 نفر از پذیرندگانی که طی یک ماه حداقل 100 امتیاز کسب کنند، به هر کدام سه سکه تمام بهار آزادی اهدا می‌شود. چنانچه هر پذیرنده در مدت زمان جشنواره 400 امتیاز را کسب کند درپایان جشنواره در قرعه کشی یک دستگاه خودرو سواری سراتو شرکت می کند.
لازم به ذکر است پذیرندگان پایانه‌های بانک مسکن می‌توانند با مراجعه به پورتال شرکت ناواکو به آدرس www.navaco.org از امتیاز خود در طی هر هفته و نتایج قرعه‏‌کشی مطلع شوند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000