ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

دسته بندی : اخبار مسکن
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
در حال حاضر به واسطه ۲ دهه تحقیقات موفق شدیم به نتایج مشخصی برای مقابله با عوامل بیرونی که بتن را مورد مخاطره قرار می‌دهند دست یابیم و نتایج را در آیین‌ نامه‌ها وارد کنیم.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۸ اردیبهشت ماه اولین کنفرانس ملی بتن با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و دست‌اندرکاران بتن کشور در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

محمد شکرچی‌زاده در مراسم فوق ضمن مروری بر تجربیات دراز مدت حاصل از تحقیقات دوام بتن در خلیج فارس اعلام کرد: مقوله دوام بتن موضوع با اهمیتی است در دهه ۷۰ مورد توجه متخصصان کشور در حوزه‌های دانشگاهی و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در قریب به ۳ دهه تحقیقات در حوزه بتن نتایج ارزشمندی حاصل شده است که امیدوارم بتوانیم با جمع‌بندی آن‌ها و تدابیر اجرایی برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده بتن در ایران داشته باشیم.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به واسطه ۲ دهه تحقیقات موفق شدیم به نتایج مشخصی برای مقابله با عوامل بیرونی که بتن را مورد مخاطره قرار می‌دهند دست یابیم و نتایج را در آیین‌نامه‌ها وارد کنیم.

وی همچنین ادامه داد: ویرایش جدید مبحث نهم مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه بتن توسط مرکز تحقیقات در دست نهایی شدن و تدوین است که نتایج حاصل از آن می‌تواند در مقررات ملی ساختمان و سایر دستورالعمل‌ها وارد شود و نزدیکی مراجعی که مسئولیت تدوین را بر عهده دارند کمک می‌کند تا تمام جوانب آن مورد توجه قرار گیرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000