حضور مدیر شعب بانک مسکن مازندران در مرکز سامد

دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امورحقوقی استانداری مازندران دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در مرکز سامد(سامانه ۱۱۱) به منظور پاسخگویی به درخواست های مردم استان را در دستور کار خود قرار داده است.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد) در مرکز استان به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

در این برنامه زمانبندی شده که دو ساعت به طول انجامید بالغ بر 30 درخواست از سوی تماس گیرندگان مطرح وتوسط مدیر شعب استان و کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.شایان ذکر است اغلب موارد مطروحه مربوط به تسهیلات مسکن،اقساط معوق،شرایط دریافت تسهیلات و...بود که مقرر شد برخی از درخواست ها برای بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این حضور اظهار کرد: حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با پیگیری الکترونیکی درخواست ها بسیاری از مشکلات خاص نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد می باشد که در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.
تقوی در ادامه افزود: ارائه پیشنهادات ، انتقادات و شکایت فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت میگیرد تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000