مدیر شعب استان کردستان ؛

خدمت به جامعه فرهیخته فرهنگیان برای کارکنان بانک مسکن، افتخار بزرگی است

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، مدیر شعب بانک مسکن با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان از مقام شامخ معلم تجلیل کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این دیدار جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم ، به نقش ارزشمند معلم در تربیت آینده سازان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان امروز، جوانان و آینده سازان این مرز و بوم هستند و تلاش معلمان سرافراز در رشد و تعالی این آینده سازان ستودنی است، لذا خدمت به جامعه فرهیخته فرهنگیان برای ما کارکنان بانک مسکن افتخار بزرگی است.
مدیر شعب شعب بانک مسکن با ابراز قدار دانی از همکاری آموزش و پرورش استان در افتتاح حساب دانش آموزان مراکز شبانه روزی ، بر اهمیت بخش مسکن و تعامل و همکاری بیشتر آموزش و پرورش با بانک مسکن تأکید کرد و ابراز داشت: در سال گذشته با توجه به ارتباط اثر بخشی که با آموزش و پرورش داشتیم توانستیم بیش از 14000 حساب قرض الحسنه را برای دانش آموزان مراکز شبانه روزی در مدت کوتاهی افتتاح کنیم که امیدواریم در سال جدید با توسعه و گسترش همکاری های متقابل بتوانیم شاهد ارائه خدمات مالی و بانکی بیشتری به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز باشیم. سلیمی بر آمادگی بانک مسکن جهت حضور در مراسم ها و نشست های استانی و شهرستانی اداره کل آموزش و پرورش استان، در راستای تشریح انواع حساب ها و خدمات بانک مسکن و پرداخت تسهیلات خرید و احداث مسکن با کمترین نرخ سود بانکی تأکید کرد و افزود: سطح فرهنگی هر جامعه ای متأثر از سطح کلاس و مدرسه است و ارتقای این سطح جز از طریق رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان عزیز و زحمت کش میسر نخواهد بود.
در ادامه این نشست رشید قربانی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران بانک مسکن استان از تلاش‌های کارکنان این بانک در جهت افتتاح حساب دانش آموزان مراکز شبانه روزی در مدت کوتاهی قدردانی کرد و گفت: افتتاح آن همه حساب برای دانش آموزان استان در مدت زمانی بسیار کوتاه قابل تقدیر است و این نشان از روحیه همدلی و خدمت رسانی صادقانه کارکنان بانک مسکن دارد.
قربانی در ادامه سخنان خود ضمن دعوت از مسولان و کارشناسان بانک مسکن به منظور شرکت در همایش ها و جلسات فصلی و نواحی مختلف استان، از اعلام آمادگی و تعامل اداره کل آموزش و پرورش جهت معرفی خدمات و محصولات بانک مسکن به فرهنگیان و دانش آموزان استان خبر داد و افزود : تسهیلات بانک مسکن با کمترین نرخ سود بانکی نقش بسزایی در خانه دار ساختن فرهنگیان و افزایش توان مالی آنان داردو برای معرفی این خدمات به فرهنگیان، آماده هرگونه همکاری با بانک مسکن هستیم.
شایان ذکر است در پایان این نشست مدیرشعب استان کردستان با اهدای لوح و هدایایی به مدیران آموزش و پرورش استان از مقام شامخ معلم تقدیر کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000