بازدید مدیر شعب استان کرمان ازمناطق زلزله زده

حسین حاجی پور مدیر شعب استان در حاشیه بازدید از روستای گورک از بخش کوهساران،اقدامات بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات برای بازسازی واحدهای آسیب دیده را تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این بازدید حسین حاجی پور،مدیر شعب استان کرمان اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته برای بازسازی 1200 واحد آسیب دیده ناشی از زلزله، تسهیلاتی به این مدیریت تخصیص یافت که از این تعداد 750 فقره به شهرستان راور و روستاهای اطراف اختصاص یافت.

مدیر شعب استان تصریح کرد: طبق توافق انجام گرفته با بنیاد مسکن استان، تسهیلات هر متقاضی در چند مرحله پرداخت می شود که پرداخت 65 درصد مبلغ تسهیلات با ارایه معرفی نامه از سوی بنیاد مسکن انجام می شود و 35 درصد باقی مانده مبلغ تسهیلات که شامل مرحله آخر است با ارزیابی بانک از واحدهای احداثی پرداخت خواهد شد .

حاجی پور گفت: تا کنون همه 750 واحد پروسه انعقاد قرارداد آنها انجام شده و مراحل اول و دوم تسهیلات نیز پرداخت شده است.

وی افزود: از تاریخ 10 اسفندماه سال گذشته مدیریت استان کرمان با بسیج کارکنان و استقرار باجه در بخش کوهساران ظرف مدت 20 روز اقدام به تشکیل پرونده برای متقاضیان دریافت تسهیلات زلزله زدگان نمود.

حاجی پور ادامه داد:این اقدام با هدف تسریع در روند پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از زلزله و کاهش هزینه ایاب و ذهاب متقاضیان انجام گرفت.همچنین اعزام ارزیاب بانک به طور مستمر به منطقه از اقدامات موثر بانک مسکن در این زمینه است.

مدیر شعب استان اظهار امیداوری کرد: با سرعت بخشیدن به ساخت و سازها شاهد بهره برداری این واحدها تا اواسط تابستان سال جاری باشیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000