تقدیر از ۱۰۰ مشتری برتر مدیریت شعب استان خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، محمد پورقربانی مدیر شعب با تاکید بر مشتری مداری بیان داشت: به منظور نگه داشت مشتریان و تقدیر از همراهی آنان با بانک مسکن، با حضور در دفتر کار و یا دعوت آنان به شعبه از این مشتریان تقدیر به عمل آمد.
پورقربانی در خصوص لزوم تعامل با مشتریان خاص بانک اظهار داشت : تقدیر از مشتریان برتر به منظور ارج نهادن و برجسته نمودن جایگاه مشتریان بوده و در این وادی به دنبال ایجاد تعاملی سازنده ، دو سویه و اثر بخش هستیم . مدیر شعب استان خراسان جنوبی در ادامه گفت : سعی ما بر این است تا با ایجاد شرایط و بستر مناسب و تقویت تفکری مشتری مدارانه در میان همکاران ، از طریق شناسایی نیازهای مشتریان، انتظارات آنان را بیش از پیش برآورده و خدمات مطلوبی به آنان ارایه دهیم .
پورقربانی مدیر شعب استان خراسان جنوبی در ادامه گفت : این مدیریت درصدد است از طریق افزایش تعاملات مطلوب با مشتریان اهداف تعیین شده را محقق و زمینه ارتقای جایگاه خدمت رسانی به مشتریان را بیش از پیش فراهم سازد .