امام جمعه دیواندره در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه دیواندره:

خوشنامی بانک مسکن در خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع زبانزد است

مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه دیواندره با حضور مدیر شعب استان، امام جمعه دیواندره، مدیر کل بحران استانداری کردستان این شهرستان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از حضور امام جمعه و مدیران ارشد استانی و شهرستان دیواندره ، به محورهای اصلی حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: تکریم مشتریان ، شناسایی و توجه به نیازها ، ارایه خدمات ارزشمند و دسترسی آسان به خدمات بانکی از محورهای اصلی حقوق شهروندی مدنظر بانک مسکن است.

سلیمی افزود : رسالت اصلی ما فعالیت در حوزه مسکن و ساختمان و کمک به خانه دار نمودن اقشار جامعه خصوصا اقشار کم درآمد جامعه است که امیدواریم بتوانیم با توجه به طراحی فضای داخلی و بیرونی بسیار زیبا و درخور شأن مردم خوب دیواندره، در تحقق این امر مهم کوشا باشیم.

در ادامه این مراسم ماموستا خالدی امام جمعه دیواندره ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش های بانک مسکن در خانه دار ساختن مردم بر حسن برخورد کارکنان شعبه دیواندره با ارباب رجوع تأکید کرد و افزود: خوشنامی بانک مسکن در خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع زبانزد است.

امام جمعه دیواندره صداقت و امانتداری را دو خصیصه کارکنان دستگاه های اجرایی برشمرد و گفت: با توجه به مراجعات مردمی به دفتر بنده و اخذ بازخورد از مردم در خصوص عملکرد کارکنان دستگاه های اجرایی در شهرستان دیواندره ، کارکنان بانک مسکن همواره سرآمد صداقت و امانت داری میان کارکنان دولت هستند.

لازم بذکر است در پایان این مراسم ، مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با اهدای لوحی به دکتر عبدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و معاونان این اداره از مقام معلم تجلیلی کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000