بازدید مدیر عامل بانک مسکن از شعب استان مرکزی

مدیر عامل بانک مسکن پیش از افتتاحیه پروژه نارون اراک به منظور دیدار با کارکنان بانک مسکن استان مرکزی، در ساختمان مرکزی مدیریت شعب استان حضور یافت.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،رحیمی انارکی و هیات همراه که به منظور شرکت در آئین افتتاح پروژه 144 واحدی صندوق سرمایه گذاری نارون اراک به استان مرکزی سفر کرده بود؛ پس از نشستی کوتاه در دفتر مدیر شعب استان و گفتگو با مدیر و معاونین مدیریت؛ به اتفاق، از دوایر ستاد مدیریت بازدید به عمل آورده و در ملاقاتی صمیمی با کارکنان و کارشناسان دوایر، در جریان نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات مطروحه از سوی همکاران قرار گرفتند.

مدیر عامل بانک مسکن سپس در شعبه مرکزی اراک با رییس و کارکنان این شعبه دیدار و پیرامون روند اجرای کار در شعبه، وضعیت جذب سپرده ، تخصیص منابع و وصول مطالبات شعبه و نیز بازخورد استفاده مشتریان حقیقی و حقوقی شعبه از خدمات اخیر بانک، سوالاتی مطرح نمود.

مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان نیز در جریان بازدید مدیر عامل بانک، وی و هیات همراه را همراهی نموده و توضیحات مبسوطی از فعالیت های بانک مسکن در استان، پتانسیل موجود در بخش صنایع بزرگ و کوچک و صنعت ساختمان در استان، بازار سرمایه و مشکلات موجود در حوزه های مختلف عملکردی بانک در استان را به مدیرعامل بانک ارایه دادند.

شایان ذکر است در بازدید مدیر عامل بانک مسکن از دوایر مدیریت و شعبه مرکزی اراک؛ آقاملائی و قاسمی از اعضای هیات مدیره بانک مسکن، لاری مدیر امور استان ها و بازاریابی، احمدی رئییس اداره کل روابط عمومی و صادقی اقدم معاون نظارتی اداره کل امور شعب استان ها، مدیر عامل بانک را همراهی نموده و متقابلا با کارکنان مدیریت استان مرکزی، صمیمانه گفتگو داشتند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000