نشست مدیر استان خراسان شمالی با رییس دادگستری

به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه،مجید اسدی فر مدیر شعب این استان با همراهی امام جماعت مدیریت،با حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،مجید اسدی فر دراین دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 نفر از یاران وی،با تبریک انتصاب حجت الاسلام جعفری به سمت رییس کل دادگستری حضور وی را در استان، منشا خیر و برکت برای مردم شریف استان دانست.

اسدی فر همچنین ضمن تقدیر و تشکر از مسوولین محترم قضایی برای حل مشکلات مردم،از همراهی مسوولین دستگاه قضایی استان با بانک مسکن در پیگیری و حل چالش های پیرامون پروژه های مسکن مهر در چند سال اخیر، قدردانی کرد.

وی درادامه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد بانک در زمینه پرداخت تسهیلات به مردم شریف استان،پرداخت جایزه خوش حسابی به تسهیلات گیرندگانی که اقساط خودرا به موقع پرداخت می کنند را گامی مثبت و منحصر بفرد ازسوی بانک در جهت ترغیب مشتریان به پرداخت بدهی های خود عنوان کرد.

مدیرشعب استان با بیان اینکه ازسال 93 تا پایان سال 96 بالغ بر یک میلیاردو 260 میلیون ریال جایزه خوش حسابی از سوی بانک مسکن به مردم استان پرداخت شده است گفت: هنگامی که از افراد به منظور تاخیر در پرداخت اقساط جریمه تاخیر اخذ می شود می باید در مقابل به افراد خوش حساب نیز امتیازاتی از قبیل پرداخت جایزه خوش حسابی پرداخت شود تا این فرهنگ ارزشمند خوش حساب بودن بیشتر گسترش یابد.

حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری نیز دراین دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور کارکنان بانک مسکن،از عملکرد بانکها در حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه قدردانی کرد و تصریح کرد علی رغم اینکه از طرف بانکهای سطح کشور در قالب تسهیلات قرض الحسنه کمک هایی به مردم می شود اما انتظار از مجموعه بانکها این است که دراین خصوص حضور پر رنگ تری داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات به مردم علی الخصوص زوج های جوان گفت: در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان به ویژه اقشار ضعیف جامعه، اگر مدیران و روسای شعب بانکها از اختیارات خود استفاده نموده و درخصوص معرفی ضامن برای اخذ وام کمتر سخت گیری نمایند انعکاس بسیار خوب و مثبتی را از آن بانک در افکار عمومی به دنبال خواهد داشت.

جعفری در ادامه این دیدار با اشاره به آمار هایی از وضعیت جرم در جامعه،بخصوص موضوع ضرب و جرح، تربیت فرزندان با استفاده از تعلیمات اسلامی و آموزه های دینی،همچنین بالا بردن آستانه تحمل افراد در زندگی اجتماعی را از عوامل بسیار مهم در کاهش آمار جرم و جنایت قلمداد کرد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000