افزایش همکاری بانک مسکن با اداره کل بهزیستی استان یزد

مدیر شعب استان یزد طی نشستی، آمادگی بانک مسکن را جهت همکاری و تعامل بیشتر با اداره کل بهزیستی اعلام کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، صیدنبی حیدریان در نشستی که با مسئولین بهزیستی و تامین اجتماعی و با حضور تیم بازاریابی مدیریت در محل آن سازمان برگزار شد، فعالیت کارکنان آن مجموعه را خداپسندانه ، متعالی ، در راستای رفع نیازهای قشر محروم و نیازمند جامعه و ستودنی دانست و اظهار داشت: بانک مسکن به عنوان بانک دولتی و فعال در ارائه خدمات، در راستای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی ارائه انواع خدمت به کارکنان اداره کل بهزیستی و افراد تحت پوشش آن مجموعه را دارد.

در ادامه، کارشناس بازاریابی مدیریت به معرفی حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و سپرده ممتاز جهت بهره مندی کارکنان مجموعه بهزیستی پرداخت.

لیلا قاسم پور حساب پس انداز مسکن جوانان را به عنوان سپرده ای مناسب برای واریز کمک هزینه نقدی خیرین به حساب کودکان مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان یزد پیشنهاد داد که مورد استقبال مدیرکل بهزیستی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان یزد حوزه فعالیت این سازمان را بسیار گسترده عنوان کرد و گفت: تمامی افرادی که دچار معلولیت یا آسیب اجتماعی هستند و نیاز به خدمات اجتماعی و بهزیستی دارند مخاطبین بهزیستی می باشند.

جلیل عفتی ضمن تشکر از بانک مسکن به جهت تسهیلات ارائه شده به اداره کل بهزیستی به خصوص در بخش مسکن مهر که منجر به احداث قریب به 900 واحد مسکن توسط تعاونی های زیرمجموعه بهزیستی گردید، خانه دار شدن اعضای این تعاونی ها که متشکل از معلولین و مددجویان تحت پوشش می باشند را نقطه عطفی در خدمات بانک مسکن به این مجموعه عنوان کرد که باعث شد بخش بزرگی از دغدغه مددجویان تحت پوشش این سازمان مرتفع شود.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به تخصیص مبلغ 7 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی مربوط به سال 96 و مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال مربوط به سال 97 توسط بانک مسکن، عملکرد بانک در جذب کامل مبلغ تخصیص داده شده مربوط به سال گذشته و انجام سریع و بموقع امور پرداخت تسهیلات طی سال جاری را قابل تقدیر دانست.

در پایان مقرر شد جلسه ای با حضور مسئولین مالی و پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان و کارشناسان بازاریابی و اعتباری بانک برگزار، تا امکان تعامل، تداوم و افزایش همکاری بین این دو مجموعه بررسی شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000