پورابراهیمی خبر داد:

وعده دولت برای اجرای سیاست‌های جدید ارزی ظرف ۴۸ ساعت آتی

دسته بندی : اقتصاد کلان
۱۳۹۷/۰۵/۱۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وعده دولت برای اجرای سیاست‌های جدید ارزی ظرف ۴۸ ساعت آتی خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، گفت: کمیسیون اقتصادی از مدت ها قبل تاکید داشت که سیاست‌های ارزی دولت باید اصلاح شود و حتی در این زمینه طرح دو فوریتی ساماندهی بازار ارز تهیه شد. در هر صورت با وجود گذشت حدود سه ماه از اجرای سیاست های اشتباه ارزی، توافقاتی صورت گرفته و با رئیس جدید بانک مرکزی نیز در دو روز اخیر مذاکراتی انجام شده تا سیاست های جدید ارزی به صورت تخصصی اعمال شود. در هر صورت فضای مثبتی حاکم شده و اولین گام دولت برای تحول در فضای اقتصادی اعلام سیاست های جدید ارزی با تکیه بر رویکرد تخصصی است.

اظهار امیدواری برای کاهش التهابات بازار ارز در هفته های آتی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همکاری و تعامل جدیدی بین مجلس و دولت برای ساماندهی بازار ارز آغاز شده و انجام این مهم مطالبه مجلس از دولت است. در هر صورت از سوی مسئولان دولتی اعلام شده ظرف ۴۸ ساعت آینده سیاست های جدید ارزی دولت اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار امیدواری کرد: با اجرای سیاست های جدید ارزی توسط دولت التهابات بازار ارز از هفته های آینده کاهش یابد، چرا که با کاهش نرخ ارز قیمت کالاها درسایر بازارها متعادل خواهد شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000