بازدید مدیرشعب استان سیستان و بلوچستان از شیرخوارگاه علی اصغر(ع) زاهدان

محمدرضا بوستان افروز مدیرشعب استان با همراهی جمعی از همکاران با آقای محمد نخعی مدیر شیرخوارگاه علی اصغر(ع) زاهدان و کودکان آن مرکز دیدار کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد رضا بوستان افروز مدیرشعب استان،به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و دهه کرامت با همراهی جمعی از همکاران با آقای محمد نخعی مدیر شیرخوارگاه علی اصغر(ع) زاهدان و کودکان آن مرکز دیدار کرد.طی این دیدار بوستان افروز ضمن عرض تبریک هفته بهزیستی و تامین اجتماعی به کارکنان مرکز شیرخوارگاه علی اصغر(ع) زاهدان ، از زحمات و یاری آنان به کودکان تقدیر و تشکر و بیان کرد: یاری و محبت بی دریغ شما به این کودکان برای داشتن زندگی بهتر ، هدیه ای است که خداوند به شما و به این کودکان عنایت کرده است که امیدوارم با استفاده از این فرصت ضمن مهیا کردن پاداش اخروی برای خود، با کمک به این کودکان ، جامعه را برای داشتن فضایی سالم و شادتر یاری نمایید.

بوستان افروز اظهار کرد:زمان کودکی و نوجوانی به سرعت طی می شود و شاید اگر برنامه ریزی مناسبی برای آینده آنان نگردد، همچنان مشکل پا برجا می ماند.پیشنهاد می کنم برای آینده این کودکان با افتتاح حساب سپرده مسکن جوانان آینده نگری شود.

در ادامه این دیدار محمد نخعی شرحی از عملکرد،مشکلات ، روند درمان و پیشینه مرکز را ارائه نمود و ضمن بیانات خود از زحمات بانک مسکن در خانه دار نمودن جامعه معلولین و همچنین ایفای مناسب مسوولیت اجتماعی با اجرای طرح های مختلف در استان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین طی این رخداد مدیر شعب استان با کودکان از نزدیک دیدار کرد و به سخنان آنان گوش فرا داد و در انتها نیز هدایایی از سوی بانک به آنان اهداء شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000