برگزاری دومین جلسه ستاد اقامه نماز مدیریت

دومین جلسه ستاد اقامه نماز مدیریت با حضور مدیر شعب استان خراسان رضوی و رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در ابتدای جلسه سید محسن موسوی دبیر ستاد اقامه نماز مدیریت با تقدیر و تشکر از حمایت همه جانبه مدیر شعب استان از فعالیت های فرهنگی مدیریت علی الخصوص ستاد اقامه نماز، به بیان خلاصه فعالیت های ستاد در سال گذشته و ابتدای سال جاری شامل تعامل بیشتر با ستاد اقامه نماز استان و بررسی مدام فعالیت ها، مشخص کردن یاوران نماز در شعب مرکزی شهرستان بابت تسری دستورالعمل ها به همکاران شعب شهرستان، استفاده از ظرفیت و استعداد کارکنان در اقامه نماز جماعت، بازدید و بهسازی وضعیت نمازخانه های شعب و مدیریت، برگزاری مسابقه هوای رمضان، تقدیر از فرزندان همکارانی که به سن تکلیف رسیده اند پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشنهاد می گردد در سال جاری برنامه هایی از جمله برگزاری دوره آموزشی با عنوان روش های فرهنگ سازی نماز در محیط کار و اهدای کتاب به فراگیران ویژه پرسنل و اعزام مدرس توسط ستاد اقامه نماز استان، اهداء لوح تقدیر با امضای مشترک مدیر شعب استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان به فعالان نماز، برندگان مسابقات فرهنگی در حوزه نماز و احکام انجام پذیرد.

در ادامه حسن خطیب زاده مدیر شعب استان با تأکید بر اهمیت جایگاه نماز، اظهار داشت: اگر به نماز با دیدگاهی نو نگاه کنیم باید بتوانیم نسل جوان را به سمت نماز هدایت کنیم و اهمیت نماز را به نسل جدید یاد آور شویم.

وی ادامه داد: ما باید با برگزاری مسابقات فرهنگی در حوزه نماز بتوانیم اهمیت نماز را پررنگ تر کنیم.

سپس سبحانی نیا رئیس ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: نماز قلب تپنده یک سیستم است که باعث شکوفایی آن سیستم می شود. ما باید سعی کنیم اهمیت به نماز را در سازمان ها تقویت کنیم، اگر اهمیت به نماز و نمازگزار کم رنگ شود مطمئناً اخلاق نیز در بین کارکنان آن سیستم از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: لازم است با یک شیوه ظریف و تأثیر گذار نگاه کارکنان را به نماز تغییر دهیم. در بخشی دیگر از این جلسه رمضانی امام جماعت مدیریت نیز به ارائه نقطه نظراتی در خصوص اهمیت نماز جماعت پرداخت.

در پایان نیز هدایایی توسط مدیر شعب استان به برندگان مسابقه هوای رمضان مرتضی خواک، مجتبی علی پرست، ماشاا... بخشایی، مجتبی زاهد، رضا حسنی، محمدرضا رجب زاده، محمد رحمانیان و محمد دهقان اهداء شد و همچنین در این جلسه از فعالان نماز علی اکبر رحمان پور، حسن دلیری، ملیحه رضایی، اکرم اروجی، حسن انتظار یزدی، رضا ابراهیمی، رضا دهقان و مجتبی علی پرست با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000