برگزاری نشست هم اندیشی بازآفرینی بافت فرسوده شهری ارومیه

اولین نشست هم اندیشی در خصوص باز آفرینی بافت های فرسوده شهری با رویکرد توسعه و نوسازی بافت های مسکونی در مدیریت شعب استان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، اولین نشست هم اندیشی در خصوص باز آفرینی بافت های فرسوده شهری با رویکرد توسعه و نوسازی بافت های مسکونی ، با حضور غلامرضا زنده طلب مدیر شعب استان ، کهوریان معاون عمرانی استاندار و نمایندگانی از شهرداری کلان شهر ارومیه ، اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ، شرکت عمران بهسازی شهری و همچنین انجمن انبوه سازان در مدیریت شعب استان برگزار شد.

زنده طلب مدیر شعب استان در اول نشست به قدمت چندین ساله شهرستان ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت : پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری ، مستلزم رویکرد جامع و هماهنگ و برنامه ریزی با مشارکت تمامی دست اندرکاران ذی ربط می باشد . مدیر شعب استان در ادامه آماری از تسهیلات پرداختی در بخش های مختلف را ارایه نمود و پروسه اخذ تسهیلات بافت فرسوده شهری و مراجع و اداراتی را که متولی معرفی مشتریان به بانک می باشند را شامل اداره راه و شهرسازی ، شهرداری های استان و شرکت تخصصی عمران و بهسازان نام برد و مراحل عقد قرارداد و درصدهای پرداختی در مراحل پیشرفت کار را تشریح نمود. کهوریان معاون عمرانی استانداری نیز ضمن تشکر و قدردانی از بانک مسکن به جهت اهمیت دادن به بخش بازآفرینی بافت فرسوده شهری و برنامه ریزی جهت برگزاری این جلسه تعاملی از حاضرین خواست که جلسه آتی حوزه بازآفرینی فضاهای شهری در اداره کل راه و شهرسازی در ادامه این نشست برگزار و جهت تسریع در فرآیند معرفی و جذب اعتبارات تخصیص یافته شده در این بخش ، نسبت به تشکیل کارگروهی اقدام شودو همچنین نسبت به نصب بنر و پلاکارد مشترک از طرف بانک مسکن ، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ها اقدام به عمل آید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000