مراسم معارفه آقای سید عیسی حسینی معاون اجرایی جدید

مراسم معارفه سید عیسی حسینی معاون اجرایی جدید مدیریت سمنان، با حضور محسن بابایی مدیر شعب استان، روسای شعب و دوایر مدیریت برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محسن بابایی مدیر شعب استان سمنان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زرگر معاون سابق مدیریت ، به سید عیسی حسینی خوش آمد گفت و انتصاب وی به عنوان معاون اجرایی مدیریت شعب استان سمنان را که نشان از شایستگی و لیاقت دارد تبریک گفت .

​مدیر شعب استان سمنان ضمن اشاره به رزومه حسینی در مدیریت شعب استان گلستان ، حضور وی در مدیریت شعب استان سمنان که با تجربه ، تعهد و تخصص بالا همراه است را کارگشا و اثربخش دانستند و از کارکنان مدیریت خواست تا از فرصت حضور حسینی در جهت پیشبرد و تحقق اهداف استفاده کنند.​

سیدعیسی حسینی معاون جدید اجرایی مدیریت شعب استان سمنان ، از اولویت های کاری خود گفت و با اشاره به گویا بودن آمارها و نتایج عملکرد مدیریت و شعب ، برنامه ریزی هدفمند ، تلاش و فعالیت مثمر و بهینه کارکنان را خواستار شد .

​وی با اشاره به اثربخشی کار گروهی و تیمی در فعالیت های بانکی ، هماهنگی و مشارکت همه کارکنان را عامل موفقیت و کسب نتایج درخشان عنوان کردند.

​معاون اجرایی مدیریت شعب استان سمنان، فرصت خدمت گذاری به مردم شریف استان را بسیار مبارک دانستند و استفاده از این موقعیت در جهت ارتقا و اعتلای بانک مسکن در استان سمنان را بر خود لازم دانست.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000