در آیین افتتاح ۷۰۰واحد بازسازی شده در مناطق زلزله زده رواروکوهبنان صورت گرفت

تقدیر نماینده مردم کرمان و راور از عملکرد بانک مسکن

آیین بهره برداری از ۷۰۰واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله زده راور و کوهبنان با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیر شعب استان، رییس بنیاد مسکن استان برگزار شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آیین بهره برداری از 700واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق زلزله زده راور و کوهبنان با حضور علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، دکتر محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،حسین حاجی پور مدیر شعب استان، علی اکبر سلطانی نژاد رییس بنیاد مسکن استان و جمعی از مسوولان شهرستان راور برگزار شد. در این مراسم، دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد بانک مسکن در همکاری برای بازسازی واحدهای آسیب دیده اظهار داشت افتتاح ساختمان های بازسازی شده یکی از دستاوردهای نظام ودولت است.

وی افزود: کمک به مستضعفان ومحرومان همواره در اولویت کاری نظام اسلامی است .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ، گفت: روحیه جهادی موجود در بازسازی واحدهای آسیب دیده زلزله آذرماه سال 96 جای تقدیر دارد .

علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در مراسم افتتاح واحدهای بازسازی شده روستای گورک بخش کوهساران راور اظهار داشت: رییس جمهور در بازدید بهمن ماه سال گذشته از منطقه زلزله زده گورک ،احداث واحدهای مسکونی جدید در اسرع وقت را مورد تاکید قرار دادند که با افتتاح 200واحد بازسازی شده در روستای گورک، شاهد اجرای قول رییس جمهور هستیم ضمن اینکه 500واحد بازسازی شده دیگر نیز در شهرستان کوهبنان افتتاح خواهد شد .

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازسازی بافت های فرسوده را یکی از برنامه های این بنیاد برشمرد و گفت: بیش از 95 میلیارد تومان از اعتبارات اختصاص یافته برای بازسازی واحدهای مسکونی در این بافت ها هزینه شده ومابقی نیز در دست اقدام است .

تابش در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در حوادث همیشه تاکید بر سرعت عمل در خدمت رسانی به خسارت دیدگان داشته اند و دولت نیز براین اصل تاکید دارد .

علی اکبر سلطانی نژاد رییس بنیاد مسکن استان نیز طی سخنانی از همکاری و تعامل سازنده بانک مسکن در بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله راور و کوهبنان تقدیر کرد .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000