معرفی پروژه های فروش اقساطی بانک مسکن در نمایشگاه صنعت ساختمان

همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی  صنعت ساختمان، شرکت واسپاری بانک مسکن مجموعه ای از پروژه های مسکونی در حال ساخت خود را به متقاضیان معرفی کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، شرکت واسپاری بانک مسکن(سهامی خاص)،زیرمجموعه هلدینگ گروه مالی بانک مسکن است که راه اندازی آن بر پایه مطالعات طویل المدت و شناخت کامل از تاریخچه و وضعیت صنعت لیزینگ در ایران انجام شده است.
براین اساس ماموریت این شرکت ارائه خدمات گسترده و متنوع لیزینگ با کیفیت و سرعت مناسب به مشتریان و حفظ منافع و کسب رضایتمندی مشتریان، صاحبان سهام و کارکنان و خلق ارزش برای مشتریان و صاحبان سهام و تامین بازدهی مناسب تعریف شده است.
به تعبیر دیگر این شرکت با هدف تسهیل شرایط و کمک به خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه از طریق ایجاد امکان خرید اقساطی مسکن در چارچوب قوانین و مقررات کشور فعالیت می کند.
از این رو همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بخشی از پروژه های مسکونی در حال ساخت این شرکت در شهرهای مختلف کشور همچون تهران، مشهد، رشت و ... به متقاضیان معرفی شده است.
در حال حاضر این شرکت دو پروژه مسکونی تحت عنوان نسیم و جماران در شهر تهران را در حال تکمیل و برای فروش عرضه کرده است. پروژه نسیم ، در قالب ۸۰ واحد و پروژه جماران در قالب ۶۰ واحد ساخته و عرضه شده است.
مجتمع مسکونی-تجاری سعادت مشهد، مجتمع مسکونی رواق مشهد، مجتمع مسکونی لاکان شهر رشت و مجتمع تجاری دیلمان رشت از دیگر پروژه های نیمه تکمیل و در دست ساخت شرکت واسپاری بانک مسکن محسوب می شود.
مزیت واحدهای مسکونی عرضه شده در قالب این پروژه ها، فروش آنها به صورت اقساطی است. به این صورت که نیمی از ارزش واحدهای مسکونی در زمان فروش و مابقی طی اقساط چهار ساله از متقاضیان دریافت می شود.
به این ترتیب این آمادگی وجود دارد که واحدهای مسکونی موردنظر متقاضیان از پروژه های ساختمانی تکمیل شده یا در دست اجرا در سراسر کشور در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک یا فروش اقساطی به آنها واگذار شود.
ضمنا سازمان ها و شرکت ها نیز می توانند از این فرصت برای تملک واحد مسکونی به منظور ارائه خدمات رفاهی استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان طی روزهای ۱۵تا ۱۸مردادماه سال جاری در حال برگزاری است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000