تقدیر مدیر شعب استان کرمان از خبرنگاران و اصحاب رسانه

به مناسبت روز خبرنگار از تعدادی خبرنگاران استان کرمان تقدیر شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین حاجی پور مدیر شعب استان ضمن تبریک روز خبرنگار، اخلاق حرفه ای را در بحث خبرنگاری ضروری دانست و اظهار داشت: احساس مسوولیت اجتماعی ، صداقت و انعکاس واقعیت ها باید در سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد .

وی افزود در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب و نظام معیشت مردم را نشانه گرفته اند، خبرنگاران تاثیر بسزایی را در آرامش بخشی در جامعه بر عهده دارند .

مدیرشعب استان ادامه داد: خبرنگاران در بطن جامعه هستند و با توجه به ماهیت حرفه ای که دارند با اقشار مختلف جامعه در ارتباط هستند .

حاجی پور انتقال درست اخبار و اطلاعات و دریافت خبر از مبادی آنرا یکی از مهمترین رسالت خبرنگاران عنوان کرد .

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تسهیلات و خدمات بانک اظهار داشت: بانک مسکن در راستای کمک به متقاضیان برای خرید و ساخت واحد مسکونی تسهیلاتی را از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ، اوراق حق تقدم تسهیلات ، تسهیلات انبوه سازی و... پرداخت می کند .

مدیر شعب استان با اشاره به مزایای حساب صندوق پس انداز مسکن یکم نرخ پایین و مدت زمان باز پرداخت تسهیلات را از مزایای منحصر به فرد این حساب برشمرد .

حاجی پور نرخ تسهیلات این حساب را در بافت فرسوده 6 درصد و سایر مناطق 8 درصد و مدت باز پرداخت 12 سال عنوان کرد و افزود: به منظور برخورداری از تسهیلات از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم نیاز به سپرده گذاری است که مبلغ سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات 120 میلیون تومانی زوجین در مرکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت برای هر یک از زوجین 30میلیون تومان و در شهرهای زیر 200هزار نفر برای دریافت 80 میلیون تومان تسهیلات زوجین مبلغ 40 میلیون تومان است.

حاجی پور سقف انفرادی تسهیلات را در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200هزار نفر جمعیت 60میلیون تومان و در شهرهای زیر 200هزار نفر جمعیت 40 میلیون تومان عنوان کرد .



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000