۸۰ درصد پذیرنده های کرمانشاه ، از دستگاه کارتخوان بانک مسکن رضایت دارند
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این نظرسنجی بین 1813 پذیرنده کارتخوان بانک مسکن ، از طریق ارسال پیامک انجام شد و میزان رضایت پذیرنده ها از دستگاه و نماینده پیشتیبانی کننده در قالب گزینه های عالی ، خوب، متوسط و ضعیف مورد سوال قرار گرفت.
این گزارش حاکی است ، از تعداد 1813 نفر490 نفر از پذیرنده ها به سوال نظر سنجی پاسخ دادند که از این تعداد 153 نفر گزینه عالی و150 نفر گزینه خوب و 86 نفر گزینه متوسط را انتخاب کردند که این سه گزینه در مجموع 80 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی را شامل می شود و 69 نفر معادل 15 درصد نیز گزینه ضعیف را جزو انتخاب های خود قرار دادند.
تعداد 32 نفر از شرکت کنندگان در این نظر سنجی ، پاسخ خود را در قالب جملات کوتاه به سامانه پیامکی ارسال کردند که این نوع پاسخ ها نیز با توجه محتوای آن اغلب در ردیف گزینه متوسط و به بالا قرار می گیرد.
گفتنی است نتیجه این نظر سنجی برای تجزیه و تحلیل دقیقتر داده ها و بررسی چرایی انتخاب های ضعیف جهت پیگیری و رفع مشکل به اداره کل خدمات نوین و نمایندگی شرکت ناواکو در استان کرمانشاه ارجاع داده شد.