تقدیر مدیریت مازندران از خبرنگاران

طی مراسمی به مناسبت روزبزرگ خبرنگار ،مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران از اصحاب رسانه و فعالان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی استان تقدیر و تجلیل نمود.
پایگاه خبری بانک مسکن

مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاشها و همکاری و تعامل این قشر فرهیخته با بانک مسکن افزود: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده قصد داریم تعامل و همکاری بانک با اصحاب رسانه را بیش‌ازپیش افزایش دهیم.
تقوی با اشاره به این‌که بانک مسکن بزرگ‌ترین تأمین‌کننده منابع مالی در حوزه مسکن و به‌عنوان یک بانک تخصصی در این بخش مشغول فعالیت بوده خاطر نشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس و انتقال دغدغه‌های مردم به بانک و بالعکس تصمیم سازان و متولیان این بنگاه اقتصادی را در راه رسیدن به اهداف خود یاری دهند.
تقوی یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها را ایجاد روحیه‌ی نشاط و امید به آینده در جامعه دانست و گفت: در شرایط کنونی که دشمن با ترفندهای مختلف بذر ناامیدی را در جامعه می کارد نقش رسانه به‌ویژه خبرنگاران در خنثی کردن این توطئه دشمن نقشی حساس و بی‌بدیل است.
مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در شرایط حساس کنونی با نقد منصفانه عملکرد مسئولین و پیگیری جهت پاسخگویی آنان نسبت به انتقاد صورت گرفته در راستای تنویر افکار عمومی به لحاظ بعد روانی، آرامش و امید را به جامعه تزریق کنند و در این خصوص نقد منصفانه می‌تواند باعث بالندگی نظام شود.
تقوی افزود: خبرنگار متعهد و متخصص می‌تواند با بهره‌گیری از قلم و رسانه‌ی خود در جهت جلب رضایت مردم که خشنودی پروردگار را در پی دارد حرکت نماید.
تقوی در خصوص باز آفرینی شهری و عملکرد بانک مسکن دراین خصوص اظهار داشت: در سال‌های اخیر ساماندهی بافت فرسوده در شهرها از دغدغه‌های دولت و یکی از اولویت‌های بانک مسکن بوده است و این بانک به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک تخصصی حوزه‌ی مسکن بخش عظیمی از منابع خود را در این حوزه صرف کرده است و بانک مسکن در سال جاری پرداخت تسهیلات به پروژه‌های کوچک و متراژ پایین و هدایت این تسهیلات به بافت‌های فرسوده را در دستور کار خود قرار داده است.
تقوی ادامه داد: این روند موجب شد تسهیلات ساخت و خرید مسکن در اختیار اقشار میان درآمدی قرار گیرد و کمک شایانی به این قشر از جامعه که درصد قابل‌توجهی از جمعیت کشور را شامل می‌شوند شود.
مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران در خصوص عملکرد برخی از بخش‌های این مدیریت در چهارماهه‌ی ابتدایی سال جاری و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل گفت: در بخش منابع تسهیلات خرید مسکن مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران شاهد رشد 93 درصدی بوده است که این آمار در تعداد واحدها رشد صددرصدی را تجربه کرده است.
تقوی افزود: بانک مسکن مازندران درمجموع تسهیلات اعطایی به مشتریان در چهارماهه‌ی ابتدایی سال جاری توانسته نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران اذعان داشت: باسیاست‌های ابلاغی بانک و اجرای آن در سراسر کشور به‌ویژه استان مازندران بانک مسکن عزم خود را جزم کرده است تا در تحرک بخشی بازار تولید و اشتغال نقش‌آفرین باشد.

تقوی در خصوص تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر گفت: خوشبختانه در این بخش اقدامات مؤثری صورت گرفته است و مسئولین کشوری و استانی به این موضوع مهم ورود پیداکرده‌اند.
ایشان با اشاره به اینکه رفع مشکلات و اتمام این پروژه مهم از اولویت‌های دولت است خاطرنشان کرد: در استان مازندران بیش از 90 درصد تسهیلات مسکن مهر فروش اقساطی شده است و از مجموع 105هزار و600 واحد دریافت‌کننده تسهیلات مشارکت ساخت 94هزار و900 واحد تکمیل و به خریدار واگذارشده است.
لازم به ذکر است در پایان این نشست از خبرنگاران و فعالان حوزه‌ی رسانه‌ی استان با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000