با حضور معاون وزیر و به میزبانی مجتمع پردیس چادگان بانک مسکن انجام شد

همایش هم اندیشی مباحث اقتصادی

همایش یک روزه ای با حضور دکتر جلیلی معاون حقوقی وزرات امور اقتصادی و دارایی ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استان، در مجتمع پردیس چادگان برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان فریدن ، فریدونشهر ، چادگان ، بویین و میاندشت در حوزه مالیات، ارزش افزوده، بانک ها و بیمه ضمن قدردانی از عملکرد بانک مسکن به ویژه شعب مستقر در شهرهای مذکور ، دستور تشکیل یک کارگروه قوی برای بررسی مشکلات این شهرستانها در حوزه سرمایه گذاری را صادر کرد.
اسماعیل جلیلی گفت: این شهرستانهای استان اصفهان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارند اما متاسفانه سند توسعه برخی از آنها تدوین نشده است و مشخص نیست که روی کدام حوزه باید تمرکز و سرمایه گذاری کرد بنابراین لازم است هرچه سریعتر سند توسعه برای ارایه به سرمایه گذاران تهیه شود.
وی همچنین به موضوع حذف محرومیت از شهرستان فریدن اشاره کرد و گفت: لازم است شورای برنامه ریزی فریدن آخرین وضعیت شاخص های توسعه یافتگی را بررسی کند و با اطلاعات موجود در سامانه سازمان برنامه و بودجه مطابقت دهد تا اشکالات و ایرادات برطرف شود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000