از امروز به مناسبت هفته دولت برقرار می شود

ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن

امکان ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت هفته دولت، فراهم شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، 4 نفر از مدیران ارشد بانک مسکن در حوزه­ های مرتبط با تسهیلات،‌ ضوابط پرداخت تسهیلات، خدمات الکترونیک بانکی و همچنین امور شعب، از امروز تا پایان هفته جاری از طریق ارتباط تلفنی، پاسخگوی انواع سوالات، ابهامات و احتمالاً مشکلات مشتریان بانک مسکن و تسهیلات­ گیرنده­ ها خواهند بود.

مشتریان بانک مسکن و متقاضیان انواع تسهیلات مسکن و همچنین افرادی که تسهیلات دریافت کرده­ اند، می­توانند از امروز تا سه شنبه، از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center)، با مدیران ارشد بانک در حوزه­ های مربوطه، گفت و گو و پاسخ­های کاربردی سوالات خود را دریافت کنند.

ارتباط تلفنی مشتریان بانک مسکن با مدیران، از ساعت 11 صبح لغایت 13 امکان پذیر است و در ساعات خارج از این بازه زمانی، سوالات توسط کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان پاسخ داده می­ شود.

امروز از ساعت 11 تا 13، مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان حضور دارد و به سوالات مرتبط با دستورالعمل­ ها و بخشنامه­ های بانک مسکن در ارتباط با شرایط و ضوابط پرداخت تسهیلات پاسخ می ­دهد.

فردا در همین بازه زمانی مدیر امور اعتباری بانک مسکن در این مرکز حاضر می­ شود و به سوالات مربوط به تسهیلات بدون سپرده پاسخ خواهد داد.

همچنین در روز دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 13، مدیر امور استان­ ها و بازاریابی بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center) حضور پیدا خواهد کرد و درباره سوالات و موضوعات مرتبط با شعب، به شکل تلفنی به مشتریان بانک مسکن پاسخ می­ دهد.

در روز سه شنبه نیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این مرکز حاضر می­ شود و در بازه زمانی تعیین شده -یازده صبح لغایت یک بعد از ظهر- پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

ارتباط مستقیم مشتریان با مدیران ارشد بانک مسکن به صورت تلفنی در جهت تکریم ارباب رجوع و اطلاع­ رسانی سریع و بی­ واسطه درباره خدمات و محصولات بانک، به مناسبت هفته دولت برقرار می­ شود.

به گزارش هیبنا، تنوع محصولات و تسهیلات بانک مسکن ایجاب می­ کند در وضعیت فعلی بازار ملک، مشتریان و متقاضیان تسهیلات، قبل از انتخاب خدمات مورد نیاز، از مشاوره دقیق و کارشناسی درباره شرایط دریافت، بهره­ مند شوند.

در این مسیر، بهترین مشاوره کارشناسی توسط مجموعه مدیران و کارشناسان بانک مسکن ارایه خواهد شد.

کارشناسان بانک مسکن در طول روز از طریق پاسخگویی تلفنی در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن (Call center)، آماده ارایه مشاوره­ های تخصصی به مشتریان بانک هستند.

همچنین کارشناسان شعب بانک مسکن در سراسر کشور نیز درباره تسهیلات قابل ارایه توسط این بانک تخصصی، همواره آماده ارایه خدمات مشاوره­ ای هستند.

با این حال، مشتریان بانک مسکن از امروز تا پایان هفته می­ توانند از طریق ارتباط تلفنی با تعدادی از مدیران ارشد بانک، سوالات، نیازها و دیدگاه­ های خود را مطرح کنند.

کارشناسان مجرب مستقر در این مرکز همه روزه از ساعت 8 الی 16 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 13 پاسخگوی هرگونه سوال در زمینه خدمات و عملیات بانکی مشتریان محترم می باشند.

این مرکز علاوه بر اطلاع رسانی و پاسخگویی در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن ، انتقادها و پیشنهاد های مشتریان را به صورت 24 ساعته دریافت و با ارایه آن به واحدهای مربوطه و اعمال پیگیری ، سعی دارد تا پاسخ قانع کننده ای به مشتریان گرامی ارایه دهد.

شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000