مدیر شعب بانک مسکن اصفهان خبر داد

پرداخت ۷هزار میلیارد تسهیلات در راستای رونق بخش اقتصادی استان

مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان ، آخرین آمار و ارقام وضعیت پرداخت تسهیلات این بانک را در راستای رونق بخش اقتصادی استان اصفهان تشریح کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسن نوروزی مدیر استان اصفهان، در مصاحبه ای که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی صورت گرفت ، درباره روند پرداخت انواع تسهیلات توسط بانک مسکن در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال به ویژه برای فعالین بخش مسکن و ساختمان به عنوان پیشران خروج از رکود اقتصادی گفت: بانک مسکن استان اصفهان در بازه زمانی هفته دولت سال گذشته تا کنون بیش از 16 هزار فقره تسهیلات بالغ بر 6 هزار و 700 میلیارد ریال در راستای رونق بخش اقتصادی استان در بخش های مختلف پرداخت کرده است.

وی افزود : در این مقطع 14 هزار و 400 فقره تسهیلات به مبلغ 6 هزار و 500 میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان ، و یک هزار و 800 فقره تسهیلات به مبلغ 232 میلیارد ریال در بخش قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.

مدیر بانک مسکن اصفهان اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانک مسکن در استان از ابتدای سال جاری تا مقطع پایان تیرماه 5هزار و 900 فقره به میزان 2هزارو347 میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با مقطع مشابه سال گذشته از نظر تعداد 108درصد و از نظر مبلغ پرداختی 53 درصد رشد داشته است.

مدیرشعب اصفهان در ادامه به کاهش بی سابقه نرخ سود تسهیلات حساب صندوق مسکن یکم اشاره کرد و گفت : با توجه به تسهیل بسیاری از شرایط این تسهیلات و مدت بازپرداخت آن، انتظار می رود مردم شریف استان اصفهان به ویژه زوجین جوان و واجدین شرایط از این شرایط و فرصت استثنایی بهره برداری بهینه نمایند.

نوروزی در ادامه اظهار داشت : با توجه به نقش مسکن در اقتصاد کشور و ارتباط مستقیم و غیرمستقیم آن با مشاغل مختلف، یکی از اولویت های دولت با کمک بانک مسکن و طرحهای مختلف آن ایجاد رونق اقتصادی با هدف رونق اشتغال در این بخش است.

وی پاسخ مناسب به تقاضای مصرفی خانوارها در حوزه مسکن را از جمله برنامه های بانک مسکن عنوان کرد و گفت: از همین رو طی چند سال گذشته سبد کاملی از تسهیلات خرید و ساخت مسکن توسط این بانک آماده و به متقاضیان ارایه شده است که افزایش سهم از تأمین مالی بخش مسکن و توسعه شهری ، سامان‌دهی انواع تقاضا در بخش مسکن و توانمندسازی مالی خانوارهای فاقد مسکن به ویژه گروه­ های کم‌درآمد ، پرداخت تسهیلات نوسازی و بهسازی ، پرداخت تسهیلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری از اولویت های این بانک محسوب میشود


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000