اطلاع رسانی رویدادها یکی از وظایف خطیر رسانه ها است

مدیر شعب استان کرمان به مناسبت هفته دولت با حضور در خبرگزاری ایرنا و روزنامه واقعه ، با بیان این مطلب اظهار داشت: رسانه ها در خط مقدم قرار دارند و وظیفه سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بر عهده آنان است .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، وی افزود: فرهنگ اطلاع رسانی باید ارتقا یابد تا همه اقشار جامعه از خدماتی که ارائه می شود مطلع شوند .

مدیر شعب استان گفت: بانک مسکن بانک دولتی، تخصصی و توسعه ای است که در راستای اهداف دولت حرکت می کند و در شرایط فعلی تنها بخش کمک کننده به دولت در بخش اقتصاد و بویژه در بخش اشتغال است.

حاجی پور گفت: بیش از 90 درصد تسهیلات بانک مسکن در بخش ساخت و ساز مسکن هزینه می شود که این امر نشان دهنده این است که تسهیلات پرداختی ما نظارت شده و در بخش مربوط به خود هزینه می شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 13اقدام کلیدی بانک مسکن در دولت دوازدهم خدمات بانک مسکن را تشریح کرد.

در ادامه بهنام احمدی مدیر خبرگزاری ایرنا با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: خبرگزاری ایرنا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دو ماموریت مهم دارد، یکی در داخل کشور به عنوان نبض تپنده نظام و دیگری در خارج از کشور به عنوان دست بزن نظام که این امر وظیفه خبرگزاری را سنگین تر می کند.

وی افزود رویکرد خبرگزاری ایرنا اعتدال ، نشاط و امید آفرینی است ؛ اما به این معنا نیست که اگر جایی نارسایی وجود داشته باشد خبر گزاری از آن چشم پوشی کند.

احمدی یکی از اهداف مهم خبرگزاری ایرنا را جذب مخاطب از راه اصولی عنوان کرد و گفت: یکی از افتخارات خبرگزاری ایرنا این است که هیچگاه تکذیبه نمی دهد و اخبار را در نهایت شفافیت ودرستی منعکس می نماید .


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000