جشنواره نشان محبت با همکاری مدیریت شعب استان کردستان در سنندج برگزار شد؛

برگزاری جشنواره نشان محبت

جشنواره نشان محبت به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات و با همکاری بانک مسکن در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جشنواره "نشان محبت" با حضور مسوولان کشوری و استانی در سینما بهمن سنندج برگزار شد، در این مراسم باشکوه همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت(ع) تلاش می‌کردند تا با اهداء نذورات خود از طریق حضور کارکنان بانک مسکن و دستگاه های کارتخوان متصل به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات در بانک مسکن در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) سهمی داشته باشند.

در این جشنواره "نشان محبت"، قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، داریوش ارجمند بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان، ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا خدایی امام جمعه سنندج و برخی دیگر از مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

مولودی‌خانی، دف‌نوازی و قرائت شعر شعرای کرد در مدح اهل‌بیت(ع) از دیگر برنامه‌های جشنواره "نشان محبت" در سنندج بود.

گفتنی است در این جشنواره از جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان بعنوان یکی از حامیان برگزاری این جشنواره و عضو افتخاری ستاد عتبات عالیات در استان کردستان تقدیر شد.

یکی از مهمترین نکات این جشنواره حضور پر رنگ کارکنان بانک مسکن و دستگاه های کارتخوان فروشگاهی بانک مسکن مدیریت شعب استان کردستان جهت جمع آوری نذورات حاضرین در جشنواره بود.

لازم بذکر است این جشنواره به‌‌ مناسبت آغاز جشن‌های دهه ولایت و با حضور هنرمندان مطرح کشوری، شخصیت‌های استانی، خیرین و آحاد مردم ولایت مدار استان کردستان برگزار و در روز عید سعید قربان از شبکه 2 سیما پخش شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000