کسب رتبه سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان

مدیریت شعب خراسان شمالی طی ممیزی بعمل آمده توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص عملکرد سال 96 سازمان ها،دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه ها ،رتبه سوم را از آن خود کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید اسدی فر مدیر شعب بانک مسکن در نشستی که به همین منظور و با حضور اعضای شورای فرهنگی و ستاد صیانت از حقوق شهروندی در مدیریت شعب استان برگزار گردید، درخصوص اهمیت حقوق مصرف کنندگان که در بانکها از آن تحت عنوان حقوق مراجعین و مشتریان یاد می شود گفت: اهمیت این مساله در بانک مسکن و در نزد همکاران به حدی است که شاخص های رضایتمندی مشتریان به عنوان یک اصل سرلوحه کار تمامی کارکنان در همه رده های خدمتی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق مصرف کنندگان و مراجعین در یکی دوسال اخیر بیشترمورد توجه مقامات و نهادهای نظارتی استان قرارگرفته است افزود: تمام تلاش ما باید این باشد که در هربخش و زمینه ای بهترین فرهنگ رعایت حقوق شهروندی و رعایت شان و منزلت مشتریان را الگوبرداری کنیم تا بتوانیم روز به روز بر افتخارات و تداوم خوشنامی بانک بیفزاییم.

مدیر شعب استان با بیان اینکه رتبه بانک مسکن در ارزیابی های مربوط به صیانت از حقوق شهروندی در چندسال اخیر همواره بهترین بوده و ازطرف مقامات استانی مورد تقدیر واقع شده ،گفت: با توجه به مشترک بودن آیتم های مورد ارزیابی در زمینه حقوق مصرف کنندگان بین بانکها و دستگاه های اجرایی و عدم مصادیق و پیاده سازی بسیاری از آیتم ها در بانکها،متاسفانه ارزیابی های صورت گرفته دردوره اخیر منجر به کسب نتایج مطلوب نشده است و لازم است دراین خصوص با توجه به ماهیت و نوع کار متفاوت بانکها با سایر دستگاه های اجرایی،تغییراتی در نوع شاخص ها صورت بگیرد تا بانکها و بیمه ها در گروه خود و با توجه به معیارهای خاص خودارزیابی شوند.

وی در پایان، موفقیت های صورت گرفته دراین زمینه را مرهون تلاش وافر همکاران دانست واظهار داشت: امیدواریم بارفع کاستی ها و نقایص احتمالی ، در سالهای آتی به جایگاه بالاتری برسیم.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000