با حضور مدیرعامل:

مدیرشعب جدید بانک مسکن هرمزگان معرفی شد

با حضور ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک مسکن و اعضای هیات همراه مدیر جدید شعب بانک مسکن استان هرمزگان معرفی شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

با حضور ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک مسکن، آقا ملایی و قاسمی اعضای هیات مدیره بانک، عبداله آبسواران دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، عقیل زینلی مدیر سابق شعب بانک مسکن هرمزگان، جمعی از مدیران استانی و مدیران شعب بانک مسکن استان هرمزگان، محمدرضا بوستان افروز بعنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن هرمزگان معرفی شد.

در مراسم تودیع زینلی مدیر سابق و معارفه ی بوستان افروز مدیر جدید استان هرمزگان ، مدیرعامل بانک مسکن گفت: تغییرهایی که در مدیریت های استان انجام می شود به دلیل مشاهده و ایجاد تحرک بیشتر در استانها می باشد .

ابوالقاسم رحیمی انارکی افزود: سیاست جدید بانک به این صورت است که از نیروهای غیربومی در استان ها استفاده نموده تا نشاط بیشتری را ایجاد نماید و کارها بصورت بهتری پیش برود.

رحیمی انارکی تصریح کرد: اگر مدیری که از استان خود به استان دیگری منتقل شده و توانسته عملکرد خوبی از خود داشته باشد می تواند کاندید بازگشت به استان خود باشد زیرا در استان جدید، تجارب متفاوتی کسب کرده اند و می توانند در استان خود پیاده نمایند.

وی اظهار داشت: در استان هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که امیدواریم مدیر جدید استان بتواند از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کند، همانطور که در استان سیستان و بلوچستان توانسته بود عملکرد مناسبی داشته باشد و روند رو به رشدی را طی کند و جایگاه آن استان را در کشور به خوبی ارتقا دهد.

رحیمی انارکی عنوان کرد: مدیران استانی در انتخاب نیروها بحث شایسته سالاری و شایسته گزینی را مد نظر قرار داده و از نیروهایی استفاده نمایند که باعث ارتقا استان شوند.

وی به بحث بکارگیری نیروهای خانم در بدنه مدیریت بانک اشاره و خاطرنشان کرد: از بانوان همکار که دارای مدارج علمی بالایی بوده و شایسته هستند در جایگاه های مدیریتی استفاده شود زیرا به توانایی همکاران خانم اعتقاد داریم. همچنین از همکاران اقلیت های دینی و اهل سنت که شایستگی دارند نیز در این جایگاه ها استفاده شود.

رییس هیات مدیره بانک مسکن ادامه داد: کارکنان بانک مسکن جزء سالم ترین کارکنان در شبکه بانکی هستند که این امر باعث شده خیر و برکت به کار ما شده است زیرا ما کار مقدسی که همان خانه دار کردن افراد جامعه است را انجام می دهیم.

رحیمی انارکی اضافه کرد: مهمترین نیاز خانواده ها مسکن می باشد که این مهم در بانک مسکن با شرایط آسان و کمترین نرخ سود بانکی برای افراد جامعه مهیا می شود زیرا 95درصد تسهیلات این بانک در زمینه مسکن پرداخت می شود.

وی افزود: این امر باعث می شود مسوولیت ما مضاعف شده و کاری که انجام می دهیم خوب، پاک و خالص بوده و بهترین ها را برای مشتری های خود به ارمغان بیاوریم به همین دلیل وظیفه ما را سنگین می کند تا بتوانیم این نیاز خانواده ها را تامین نماییم.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم به این وظیفه خود عمل کنیم باید تلاشی زیادی داشته باشیم و از خیلی خواسته های خود بگذریم تا به خوبی به مسوولیت خود عمل نماییم.

رحیمی انارکی گفت: آقای زینلی نیز تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته اند و از شعبه حاجی آباد کار خود را در بانک مسکن آغاز کرده و توانسته است پله های ترقی را طی نماید و مدیر شعب استان شود و اکنون در استان بوشهر از ایشان استفاده خواهد شد.

مدیر سابق شعب بانک مسکن هرمزگان نیز در این مراسم اظهارداشت: بانک مسکن هرمزگان جایگاه پنجم را در بین بانک های استان دارا بوده و 9درصد از سپرده های مردم را در اختیار دارد.

عقیل زینلی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان ظرفیت های خوبی دارد و ما توانستیم در مدت دو سال کارهای موفقی را اجرایی نماییم.

زینلی عنوان کرد: ما همواره تلاش کرده ایم بهترین خدمات را در بهترین مکان به مشتریان خود ارایه نماییم به همین دلیل طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در بحث احداث و تعمیر شعب خود انجام داده ایم که می توان به احداث شعبه بندرخمیر، تعمیر شعب مرکزی قشم و میناب و بهسازی شعبه ولایت اشاره کرد. همچنین مهمانسراهای مدیریت، ناواکو، قشم، کیش و میناب نیز در این مدت بازسازی شد.

وی گفت: در این مدت از 26فقره مطالبات کلان بانک، ده فقره تعیین تکلیف و وصول شده است.

مدیر جدید شعب بانک مسکن هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در جهت تحقق اهداف بانک از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و برای رسیدن به این اهداف از تجربیات و برنامه های همکاران در جهت پیشبرد امور استفاده خواهم نمود.

محمدرضا بوستان افروز خاطرنشان کرد: به شایسته سالاری و شایسته گزینی باور عمیقی دارم و تمام تلاش خود را خواهم کرد از نیروهایی که شایسته هستند استفاده نموده تا بتوانیم بهتر به اهداف خود دست پیدا کنیم.

بوستان افروز به برخی از برنامه های خود نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه هم اکنون دو شعبه در استان هزار میلیاردی هستند، تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال پنج شعبه و تا پایان سال آینده این تعداد را به هشت شعبه برسانیم.

وی ادامه داد: در برنامه داریم که تا پایان امسال هزار و دویست میلیارد ریال و تا پایان سال 98 هزار و پانصد میلیارد ریال ضمانت نامه صادرنماییم.

بوستان افروز در پایان عنوان کرد: تحقق این برنامه ها با همکاری همه همکاران محقق خواهد شد و در این راه از تجارب همکاران استفاده خواهیم کرد.

در ادامه مراسم مدیرعامل ستاد دیه استان هرمزگان نیز گفت: بانک مسکن استان هرمزگان همواره همکاری تنگاتنگی با ستاد دیه استان داشته است و پنج سال است که این همکاری بیشتر شده و با برگزاری جشن های گلریزان به کمک زندانیان جرایم غیرعمد شتافته اند.

احمد مرادی نژاد اظهارداشت: طی این پنج سال همکاری و برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در بانک مسکن، زمینه آزادی 27زندانی جرایم غیرعمد در استان فراهم شده است.

در پایان مراسم از خدمات عقیل زینلی در مدت مدیریت در استان هرمزگان تقدیر و حکم مدیریت محمدرضا بوستان افروز از طرف مدیرعامل بانک مسکن اهدا شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000