دیدار مدیرشعب خراسان شمالی با مردم و مشتریان در طول هفته دولت
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مجید اسدی فر مدیر شعب استان خراسان شمالی در راستای برقراری هرچه بیشتر ارتباط موثر با مشتریان ومراجعین و آگاهی از خواسته ها و انتظارات آنان در حوزه های مختلف بانکی، با حضور در شعب تحت پوشش این استان در طول هفته دولت،با مردم،مراجعین و مشتریان دیدار و به سوالات آنان در حوزه های مختلف پاسخ داد.
در این دیدارها که با همراهی کارشناسان اعتباری و روابط عمومی صورت گرفت اسدی فر از شعب مرکزی و امام خمینی شیروان،فاروج،اسفراین و جاجرم بازدید و ساعاتی را به ملاقات با مشتریان و پیگیری مسایل و مشکلات آنان اختصاص داد.
وی دربازدید از شعبه وی آی پی اسفراین و در پاسخ به سوال یکی از مشتریان در خصوص چرایی عدم استقرار میز خدمت در شعب بانک گفت: با توجه به ساختارو ماهیت عملکرد بانک ها از حیث نوع و شیوه ارایه خدمات در بانک ها با سایر سازمان ها و دستگاه های اجرایی، استقرار میز جداگانه ای به غیر از باجه های ارایه خدمت در شعب موضوعیت نداشته بلکه هر یک از باجه های شعب بانک به مثابه یک میز خدمت بوده وبا توجه به تخصص همکاران بانکدار،کلیه خدمات مورد نیاز مشتریان و مراجعین بصورت متمرکز در هر یک از باجه ها انجام می شود بنابراین نیازی به استقرار میز خدمت نیست.
وی در ادامه افزود: خدمات مرتبط با میز خدمت الکترونیکی نیز از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت بانک و بصورت کاملا شفاف ارایه می گردد که این درگاه اینترنتی عملا خدمات بانکی را با امکاناتی به مراتب فراتر از آنچه در دستورالعمل های مربوط به میز خدمت پیش بینی شده است ارایه می نماید و تمامی این خدمات در راستای احترام به حقوق مشتریان و ایجاد رضایتمندی هرچه بیشترآنان به عنوان سرمایه بانک تعریف شده وانجام می شود.