مدیر شعب جدید استان بوشهر معرفی شد

ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیر عامل بانک طی حکمی عقیل زینلی بخوانی را به سمت مدیر شعب استان بوشهر منصوب کرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رحیمی انارکی در آیین تکریم و معرفی مدیر شعب استان بوشهر ضمن تشکر از تلاش های مستمر کارکنان و پیشکسوتان بانک، عملکرد مطلوب بانک مسکن را مرهون این تلاش ها اعلام کرد. وی با تأکید بر اینکه نقل و انتقال مدیران شعب استان ها عامل بالندگی سازمان است خاطر نشان کرد: این جابجایی ها به عنوان یک اصل در حوزه های اجرایی بانک پذیرفته شده است. مدیر عامل بانک افزود: با توجه به اصل انتخاب مدیر جدید در چارچوب استراتژی های بانک و تجاربی که در طی سال های گذشته کسب شده، گردش شغلی مدیران استانی عملکرد و شاخص های سازمانی را ارتقاء داده و این به عنوان یک استراتژی کلان مورد توجه قرار گرفته است.

رحیمی انارکی ضمن تشکر از تلاش سید حسین موسوی در دوران معاونت و سپس مدیریت ایشان در استان بوشهر و با اشاره به کارنامه موفق مدیریتشان اظهار داشت: استان بوشهر در چند سال گذشته ارتقاء عملکردی مطلوبی داشته که این امر حاکی از مدیریت و برنامه ریزی مدیر شعب استان بوده است.

وی در بخش دیگری با بیان انتظارات مدیران عالی بانک از کارکنان گفت: به دلیل رقابت ناسالمی که در بین شبکه بانکی کشور کماکان وجود دارد و استفاده از نرخ های نامتعارف توسط برخی بانک ها، جذب منابع اهمیت ویژه ای دارد و نیازمند تلاش بیشتر کارکنان می باشد. وی افزود: به منظور ارتقاء بهره وری بانک می بایست تلاش ها و سیاست گذاری ها در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها سوق داده شود. ایشان با اشاره به اهمیت رعایت ضوابط و مقررات حاکم در بانک، بروز برخی از مسائل و مشکلات در بانک را ناشی از عدم رعایت دقیق مقررات نظارتی دانسته و راه حل جلوگیری از این رخدادها را رعایت یک سری مسائل پیش پا افتاده اعلام نمود. وی همچنین با تأکید بر برگزاری جلسات بخشنامه خوانی مستمر در سطح شعب و مدیریت، استفاده و بازخوانی دستورالعمل های نظارتی در اختیار رؤسای شعب و عمل به آن و توجه به نکات جدید را خواستار شد.

رحیمی انارکی افزود: انتظار داریم تا پایان سال 98 با برنامه ریزی مدیر جدید استان و با کمک کارکنان، جایگاه مدیریت در بین بانک های استان بوشهر ارتقاء یافته و با رشد 30 درصدی سپرده ها و کاهش قیمت تمام شده منابع و نیز کاهش NPL به اهداف مورد انتظار مدیریت دست یابید.

در ادامه این آیین عقیل زینلی بخوانی مدیر جدید شعب استان بوشهر ضمن تشکر از مدیر و کارکنان مدیریت و شعب استان اظهار داشت: آرزومندم با بهره گیری از توان کارکنان به شایستگی از عهده این مأموریت خطیر برآیم. ایشان افزود: جای تقدیر از اولیاء بانک دارد که اعتماد کردند و مدیریت این استان را به من سپردند. این اعتماد وظیفه ما را سنگین تر می کند که امیدوارم با تلاش و همت همکاران بتوانیم پاسخ این اعتماد را بدهیم. وی با اشاره به سرمایه انسانی گفت: یکی از برنامه های فراروی، توجه ویژه به نیروها و پرسنل است. ایجاد فضای اداری با نشاط و با انگیزه، شایسته سالاری، خلاقیت و تحول گرایی، استفاده از پیشنهادات همکاران باتجربه و بازنشسته از دیگر برنامه ها و اهداف آتی مدیریت می باشد. زینلی انسجام درونی را اصل دانست و گفت: باید انسجام درونی در سازمان تداوم پیدا کند و برای توسعه استان نیاز به انسجام برون سازمانی می باشد و با تعامل و همکاری با دستگاه های همسو می توانیم به اهداف تعیین شده نایل آییم.

همچنین در این نشست مدیر سابق این استان با ارایه گزارش آماری از عملکرد مطلوب و موفقیت های کسب شده در استان بوشهر در دوره تصدی شان، استفاده از خرد جمعی و مشارکت کارکنان در امور را راهگشای عملکرد خود اعلام داشت.

موسی رحیمی معاون اجرایی مدیریت بوشهر نیز ضمن تقدیر از خدمات سید حسین موسوی و آرزوی موفقیت برای ایشان افزود: فرصت خدمت رسانی کوتاه است و باید قدردان آن بود. همچنین ایشان از مسوولیت به عنوان امانت الهی یاد نمود.

گفتنی است پس از برگزاری مراسم، مدیر عامل بانک به همراه هیأت همراه بازدیدی از ساختمان در حال احداث مدیریت داشتند که مدیر عامل دستور اکید در خصوص تسریع در انجام هرچه سریعتر امور را صادر فرمودند و خواستار افتتاح ساختمان جدید در بهمن ماه سال جاری شدند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000