با حضور مدیر شعب استان صورت گرفت

توزیع بسته لوازم التحریر وکوله پشتی در آموزشگاه شهدای بانک مسکن

به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با حضور مدیر شعب استان کرمان بسته های لوازم التحریر و کوله پشتی بین دانش آموزان آموزشگاه شهدای بانک مسکن روستای چاه نارنج منوجان، توزیع شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حسین حاجی پور مدیر شعب استان در این مراسم که با حضور مسوولان مدرسه برگزار شد، طی سخنانی با تبریک سال تحصیلی به دانش آموزان و معلمان آموزشگاه شهدای بانک با اشاره به رسالت اصلی بانک مسکن در تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد اظهار داشت: بانک مسکن علاوه بر ایفای این نقش در حوزه مسوولیت اجتماعی نیز اقداماتی را انجام داده است .

وی افزود ساخت مدرسه در مناطق محروم ، آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ، احداث مسجد ، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از جمله این اقدامات است.

مدیر شعب استان اظهار داشت: بسیار خرسندیم که این مدرسه در محروم ترین نقطه استان برای تحصیل دانش آموزان احداث شده است.

در ادامه این مراسم سلمان بیت الهی مدیر مقطع متوسطه دوم این مدرسه ، نیز با ابراز خرسندی از توزیع بسته های لوازم التحریر و کوله پشتی در بین دانش آموزان،گفت: به دلیل کمبود فضای آموزشی در منطقه ، دانش آموزان در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم از 13 روستا در آموزشگاه شهدای بانک مسکن مشغول به تحصیل هستند.

وی با تقدیر از اقدام شایسته بانک مسکن در احداث مدرسه در مناطق محروم کشور اظهار امیدواری کرد و افزود: دانش آموزان با طی مدارج علمی بالا، باید پاسخگوی این اقدام بانک مسکن باشند .

شایان ذکر است عملیات ساخت این آموزشگاه شش کلاسه با مشارکت بانک مسکن و اداره کل نوسازی مدارس استان در مهرماه سال 89 در روستای چاه نارنج شهرستان منوجان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و815میلیون ریال وبا 818 متر مربع زیر بنای آموزشی و 2000 متر مربع محوطه سازی با رعایت استانداردهای ملی شامل فضای آموزشی ، پرورشی ، سرویس بهداشتی، محوطه سازی ، آزمایشگاه ، سرایداری و دیوارکشی در بهمن ماه سال 90 همزمان با آغاز دهه فجر به بهره برداری رسید.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000