در مدیریت خراسان رضوی صورت گرفت

بازدید از مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار

همزمان با آغاز سال تحصیلی مسوولان مدیریت شعب خراسان رضوی و اداره آموزش و پرورش شهر جدید گلبهار از مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار بازدید کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این بازدید حمید رضا همت آبادی معاون مالی و فناوری مدیریت ساخت مدرسه شهدای گلبهار را حاصل یک کار مشترک توسط بانک، اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت عمران شهر جدید گلبهار دانست و اظهار داشت : بانک مسکن به عنوان مردمی ترین بانک کشور، علاوه بر رسالت اصلی اش که خانه دار کردن مردم است به واسطه نقش و مسوولیت اجتماعیش در کارهای عام المنفعه مانند ساخت مدرسه و مسجد نیز مشارکت دارد. وی با اشاره به موفقیت های کسب شده توسط دانش آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار تصریح کرد: باعث افتخار ماست که دانش آموزان این مدرسه که به نام شهدای بانک مسکن مزین شده است توانسته اند در سال گذشته در المپیادهای علمی و مسابقات فرهنگی و هنری خوش بدرخشند و مقام های بالایی را کسب کنند. وی در ادامه در ارتباط با حساب پس انداز مسکن جوانان و حساب صندوق پس انداز مسکن یکم توضیحاتی را ارایه داد.

در ادامه رییس آموزش و پرورش گلبهار از تلاش های بانک به منظور احداث مدرسه شهدای بانک مسکن گلبهار تقدیر کرد. در این مراسم،‌ هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان این مدرسه اهداء شد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000