مدیر شعب استان خوزستان خبر داد:

کاهش مصرف انرژی در مدیریت خوزستان

مدیر شعب استان خوزستان از کاهش مصرف انرژی در این مدیریت در مقطع بحرانی تابستان امسال خبر داد و گفت: کاهش مصرف برق مدیریت و شعب استان، نتیجه اقدامات برنامه ریزی شده برای این کار بود.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، علی اصغر نادری با اشاره به خشکسالی شدید تابستان امسال در خوزستان و کاهش چشمگیر تولید برق در نیروگاه ها بر اساس اعلام دستگاه های متولی اظهار کرد: این مدیریت برای کاهش مصرف برق و انرژی به منظور امکان برق رسانی حداکثری به مشترکان خانگی، برنامه ریزی هایی انجام داد.

وی افزود: در همین زمینه تصمیماتی برای کاهش مصرف برق و انرژی در ساختمان مدیریت و شعب استان صورت گرفت و خوشبختانه این امر با موفقیت عملی شد و مصرف برق به میزان قابل توجهی در این مدیریت کاهش پیدا کرد.

نادری تصریح کرد: اکنون بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق اهواز که از سوی استانداری خوزستان مامور نظارت بر عملکرد دستگاه های مختلف استان در زمینه مصرف انرژی بود، این مدیریت در کاهش مصرف برق کارنامه ای موفق از خود به جای گذاشت.

مدیر شعب استان خوزستان تاکید کرد: این تابستان بحرانی باعث شد که ما بتوانیم الگوی خوبی برای کاهش مصرف برق برای شعب و مدیریت برای خود ترسیم کنیم و این الگو برای سایر روزهای سال نیز اجرایی خواهد شد تا این مدیریت در زمینه مصرف برق همچنان پیشگام باشد.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000