تجدید میثاق شبکه بانکی استان با آرمان های شهدا

کارکنان شبکه بانکی استان هرمزگان با حضور در گلزار ملکوتی شهدای بندرعباس ضمن غبار روبی مزار شهدا، با آرمان های این شهیدان تجدید میثاق کردند.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، این مراسم با حضور عبداله آبسواران دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، پاکدامن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، مسعود پاکزاد مدیرکل امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیران و کارکنان بانک های عضو شبکه بانکی استان، تجدید میثاق کارکنان شبکه بانکی استان هرمزگان با آرمان های شهیدان در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.

دبیرکمیسیون هماهنگی بانک های استان هرمزگان در این مراسم گفت: افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگرانی است که از جان خود گذشتند و اجازه ندادند ذره ای از خاک وطن بدست دشمنان این نظام بیفتد.

عبداله آبسواران اظهارداشت: بالاتر از هر نیکی، یک نیکی دیگری وجود دارد اما بالاترین نیکی که یک انسان می تواند به آن دست پیدا کند شهادت است که از آن نیکی بالاتر وجود ندارد.

آبسواران افزود: ما به شهدا که اسطوره‌های ما هستند افتخار کرده و به خود می بالیم که آرمان های آنها را سرلوحه کار و هدایت گر راه خود قرار می دهیم و یاد شهدا تکلیفی است که بر همه واجب است.

وی عنوان کرد: یکی از پایه های اقتصادی هر کشور که در همه پروژه ها و برنامه ها حضور دارد، بانک ها هستند.

آبسواران تصریح کرد: اولین هدفی که نظام اقتصادی کشور به دنبال آن است، اجرای عدالت اجتماعی است که این امر در سایه بانکداری اسلامی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: سیستم بانکی کشور به عنوان سالم ترین سیستم مالی کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده که در کمال گمنامی و بی‌ادعایی بهترین خدمات را به جامعه اسلامی ارایه می کند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان یادآور شد: هر گونه سرمایه گذاری و اشتغالزایی که در کشور انجام می شود بازوی اصلی آنرا بانک ها تشکیل داده و در تمامی پروژه ها نیز بانک ها حضور فعال و گسترده ای دارند.

آبسواران خاطرنشان کرد: نیت و هدف کارکنان شبکه بانکی همواره خدمت به مردم بوده است و این هدف را مقدس دانسته و آنرا انجام می دهند و این کارکنان در راه آرمان های شهدا به عنوان سفیران اقتصادی جامعه از پای ننشسته و از این درختی که با خون شهدا آبیاری شده است پاسداری خواهند کرد.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان عنوان کرد: دشمنان کشور همواره در تلاش بوده اند تا این خاک را در زیر سلطه خود داشته باشند اما در زمان های مختلف مردم از این کشور دفاع کرده و حتی جان خود را نیز فدا کرده اند.

محمدرضا پاکدامن افزود: در ابتدای انقلاب با ترور و بعد از آن با جنگ تحمیلی خواستند این نظام را از بین ببرند اما جوانان غیور کشور با جان‌فشانی نگذاشتند که دشمن به اهداف خود دست پیدا کند و امروز نیز با جنگ اقتصادی وارد شده اند اما به فضل الهی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب از این جنگ نیز سربلند بیرون خواهیم آمد و دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند.

پاکدامن اظهارداشت: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در سراسر جهان برافراشته شده است به همین دلیل ما باید با آرمان های شهدا و ایثارگران تجدید میثاق کرده و ادامه دهنده راه آنها و حافظ ارزش هایی باشیم که شهدا برای آن جان خود را نثار کردند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز دراین مراسم گفت: یکی از سالم‌ترین نظام بانکی کشور را در استان هرمزگان داریم که در استان نیز کم‌حاشیه ترین سیستم اقتصادی را شبکه بانکی دارد.

مسعود پاکزاد تصریح کرد: امروز کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد که در پیشانی این جنگ نیز بانک‌ها قرار گرفته اند.

پاکزاد ادامه داد: استان هرمزگان با تلاش هایی که از سوی بانک های عامل انجام شده است توانسته در اعطای تسهیلات روستایی جایگاه اول را در کشور داشته باشد.همچنین در اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز استان رتبه نخست را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان به اندازه هشت استان کشور درآمدزایی دارد به همین دلیل برای اینکه بتوانیم به بانک ها کمک نماییم، صنایع را ملزم کرده ایم که حساب های خود را به استان منتقل نمایند اما هنوز این امر بصورت کامل محقق نشده است.

پاکزاد در پایان گفت: خانواده بانکی استان هرمزگان دارای بیست هزار نفر جمعیت است که نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000