توزیع هدایایی در مدرسه شهدای بانک مسکن سندرک

با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۶۵۰ کیف و بسته لوازم التحریر در دو شیفت دبستان ده کلاسه شهدای بانک مسکن سندرک و دربین دانش آموزان نیازمند این منطقه محروم استان هرمزگان توزیع شد .
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این مراسم بوستان افروز مدیر شعب استان هرمزگان که با همراهی محمدعلی احمدی نژاد معاون مالی وفناوری و محمدامین وفاداری رییس حوزه حراست و سایر مسوولین در دبستان شهدای سندرک حضور یافتند ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و اولیای مدرسه افزود: مدیریت هرمزگان مفتخر است که برای دومین سال متوالی در این اقدام خیرخواهانه در راستای ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی بانک و با هدف محرومیت زدایی و ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در میان دانش آموزان سندرک حضور می یابد .

بوستان افروز این آیین با شکوه و ارزشمند را در مدارس شهدای بانک مسکن کشور یک حرکت زیبا تلقی نمود که آثار و برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت وضمن تشکر از مدیران عالی اظهار داشت : بانک مسکن، بانکی مردمی و پیشرو در حمایت از اقشار ضعیف و محروم است و علاوه بر رسالت اصلی خود که خانه دار کردن اقشار کم درآمد است در راستای ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی خود نیز کارهای بزرگی انجام داده است که از جمله اقدامات این مدیریت، برگزاری هرساله جشن گلریزان و آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد ، مشارکت در ساخت مدرسه شهدای بانک مسکن و مسجد امام رضا(ع ) محله باغ نو شهرستان رودان و حسینیه شهرستان میناب ، کمک به زلزله زدگان ، پرداخت وام ازدواج و تسهیلات روستایی و کمکهای مختلف از محل صندوق خیریه علی بن ابیطالب (ع) این مدیریت که با همکاری وهمیاری پرسنل این مدیریت تشکیل گردیده ، می باشد .

مدیر شعب استان اظهار امیدواری کرد: که دانش آموزان این مدارس با استفاده صحیح ونگهداری مدرسه وکسب موفقیت های تحصیلی و مدارج بالا پاسخگوی اقدامات خیرخواهانه بانک مسکن ، ارتقای نشان بانک و موفقیت این بانک در نقش مسوولیت اجتماعیش باشند .

وی همچنین اعلام آمادگی مدیران عالی بانک را در حمایت و پشتیبانی از مدرسه شهدای بانک و رفع نیازهای ضروری آنان اعلام داشت و گفت : ساخت این مدارس و پشتیبانی آنها به همت مسوولین بانک وسپرده گذاران خیر و اختصاص یک تا پنج درصد از محل حسابهای قرض الحسنه پس انداز تودیع ودر بخش امور فرهنگی ازجمله ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور هزینه می گردد و امیدوارم که این اقدامات همچنان استمرار یابد.

در ادامه این مراسم محمدرضا شمس الدینی ریاست آموزش و پرورش بخش سندرک از حضور مسوولین مدیریت شعب هرمزگان و اقدام خیرخواهانه بانک مسکن در ساخت مدرسه زیبای شهدای بانک مسکن سندرک و توزیع بسته های لوازم التحریر و کوله پشتی بین دانش آموزان نیازمند تقدیر وتشکر نمود.

رییس آموزش و پرورش سندرک اظهار داشت : شعار بانک مسکن ، بانکی مردمی است، برازنده این بانک وکارکنان آن می باشد و انشاالله دستان پرمهر شما همیشه توانمندباشد تا بتواند این خدمات خیرخواهانه را به مناطق محروم ارایه نماید و باتوجه به اینکه دراین بخش مناطق محروم زیادی وجود دارد امیدواریم که این احداث ها و خدمات در این بخش همچنان ادامه یابد .

شایان ذکر است عملیات ساخت این دبستان 10کلاسه با مشارکت بانک مسکن و اداره کل نوسازی در تاریخ 90/7/4 با اعتباری بالغ بر451ر4 میلیون ریال وبا زیر بنای589 متر مربع صورت گرفته است .

همچنین دراین مراسم بوستان افروز مدیر شعب استان با اعلام افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان به دانش آموزانی که در اجرای برنامه هایی چون قرائت قرآن ، دکلمه و پاسخ سوالات مطرح شده شرکت نمودند این دانش آموزان را تشویق نمود و به معلمان این مدرسه نیز به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000