مدیر شعب استان بوشهر:

تعامل اثربخش رابطین بازاریابی و بانکداری الکترونیک با شرکت ناواکو

جلسه بررسی عملکرد پایانه های فروشگاهی استان بوشهر با حضور زینلی مدیر شعب استان، تاج فر مدیر امور دفاتر و نمایندگی های شرکت ناواکو برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، در این جلسه زینلی مدیر شعب استان بوشهر ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و تشکر از تلاشی که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای جایگاه مدیریت در بخش پایانه های فروشگاهی انجام شده، با تأکید بر اثر بخشی فعالیت پایانه ها اظهار داشت: به منظور انجام بازاریابی های هدفمند در حوزه پایانه های فروشگاهی و ارتقاء سطح عملکرد و بهره وری مؤثر پایانه های مزبور باید رابطین بازاریابی و بانکداری الکترونیک با نمایندگان شرکت ناواکو در استان تعامل بیشتری داشته باشند.

در ادامه تاج فر مدیر امور دفاتر و نمایندگی های شرکت ناواکو به ارایه آمار عملکرد سه ماهه تابستان پایانه های فروشگاهی مدیریت شعب استان بوشهر در شاخص های مختلف پرداخت و افزود: در حال حاضر لزوم جمع آوری پایانه های فروشگاهی با تراکنش صفر در شهریور ماه با توجه به هزینه تقریبی 000ر500 ریالی جهت نگهداری این دستگاه ها از اولویت های این شرکت می باشد. وی یکی از مشکلات پایانه های فروشگاهی استان را توزیع نامتوازن این پایانه ها بین شعب تحت پوشش مدیریت خواند. ایشان صنف فروشندگان پوشاک را دارای بیشترین فراوانی و صنوف مرتبط با بخش مسکن و ساختمان را از جمله پایین ترین فراوانی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی استان برشمرد.

تاج فر خواستار جذب ظرفیت های جدید استان از جمله جایگاه های سوخت CNG، مراکز فنی بازدید و معاینه خودرو، اداره بندر و کشتیرانی، گمرکات، پادگان ها و ... شد. در ادامه کارشناسان به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000