برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیران شعب استان

جلسه معارفه مدیر جدید شعب استان چهارمحال و بختیاری،محسن ربانی یکتا و تکریم علیرضا آباد مدیر سابق استان، با حضور مدیر عامل بانک، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در این جلسه جمعی از مدیران استان، از جمله مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و هیأت همراه، مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه معصومی معاون مدیریت شعب استان ضمن تبریک انتصاب ربانی یکتا به سمت مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری، از زحمات آباد، مدیر سابق استان و همچنین مدیران قبلی جهت اقدامات و تلاشهای اثربخش در استان تقدیر کرد. همچنین معصومی به بیان شرح مختصری از وضعیت شعب و ظرفیت های نیروی انسانی و پتانسیل های بانک مسکن در استان پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش همکاران استان شاهد توفیق مدیریت در دوره های بعدی ارزشیابی عملکرد باشیم.

در این جلسه علیرضا آباد مدیر سابق مدیریت شعب استان، به نقش بی بدیل بانک مسکن درکشور که نقشی محوری و اساسی در توسعه و رونق کشور، رونق اقتصادی، افزایش اشتغال - درآمدزایی و کمک به توسعه عدالت اقشار محروم جامعه می باشد اشاره کرد. وی همچنین با ارایه گزارش عملکرد مدیریت در طی سه سال اخیر از موفقیت ها و دستاوردهای همکاران این استان در بخش های مختلف یاد نمود واز همدلی و همکاری کارکنان این مدیریت در طول 3 ساله مدیریت خود در این استان تشکر کرد.

قربان پورمدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با اظهار امیدواری در خصوص ارتقای همکاران بومی استان، اظهار کرد:از مدیر شعب جدید استان، ربانی یکتا انتظار می رود، در دوره خدمت خود علاوه بر خدمت به مردم استان، تقویت و حمایت همکاران این استان را جهت ارتقای شغلی آنها در دستور کار خود قرار دهد.

قربان پور با اشاره به مأموریت بانک مسکن و با توجه به توسعه ای، تخصصی بودن این بانک گفت: انتظار می رود حمایت بانک مسکن استان علاوه بر سیاستهای تخصصی و اهداف تجاری خود در حوزه های توسعه ای و زیربنایی نیز بیشتر از قبل اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه رحیمی انارکی، مدیر عامل بانک مسکن،با اشاره به رقابت بین بانکها در تعیین نرخ سود سپرده گفت: بالا بردن نرخ سود سپرده ها و افزایش بهای تمام شده پول به اقتصاد کشور لطمه وارد می کند ولی بانک مسکن با دوری از این رقابت های ناسالم و رعایت ضوابط و قوانین شورای پول و اعتبار، قیمت تمام شده پول را در میزان 18.2 درصد حفظ نموده که سیاست های آتی بانک نیز در پی کاهش آن می باشد.

وی همچنین پس از تشریح برنامه ها و سیاستهای آتی بانک از زحمات آباد بابت مدیریت 3 ساله در استان تقدیر و تشکر و برای ربانی یکتا نیز در سمت جدید، مدیریت شعب استان چهارمحال و بختیاری آرزوی سربلندی و موفقیت نمود.

ربانی یکتا، مدیر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با حول و قوه الهی، برنامه ریزی منسجمی صورت خواهد پذیرفت، تا در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و بانک مسکن قدمهای مؤثری برداشته شود. وی افزود: در راه خدمت به مردم شهید پرور استان چهارمحال و بختیاری، قطعاً و یقیناً وجود استعدادهای ناب این مدیریت اثربخش خواهد بود تا با ایجاد فضای همدلی و مشارکت، دست در دست هم باعث اعتلای بانک مسکن شویم،



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000